Skip to main content

Hooiiii, k Ben een 15 jarige jongen, ik ben gay, en ik  heb een vraag die ik hier nog niet ben tegen gekomen.
 

Misschien weten sommige wel af van “drag queens”, dit zijn eigenlijk mannen die zich verkleden en opmaken als vrouwen. Hier is ook een show over op Netflix genaamd “RuPauls Drag Race”, een competitie show over drag queens. Zij hebben het daar altijd over Tucking, dit is eigenlijk gewoon het verstoppen van het mannelijks geslachtsdeel. Dit doen ze om vrouwelijke kleding te dragen zonder dat de penis zichtbaar is. Nu heb ik al research gedaan over hoe je moet tucken, je spreekt dan van het weg “proppen” van je ballen en je penis tussen je benen plaatsen. Maar dat is dus het probleem, is bestaat zoiets als een inguinal canal of terwijl lies kanaal.

Dit is het gedeelte waar de ballen “naar binnen gaan”, dat kan je doen door met je vingers rustig je bal naar je toe te bewegen en je bal zou dan in het kanaal moeten gaan (het is wel een hele klus om het voor het eerst te doen maar na een tijdje krijg je het wel onder de knie). Ze zeggen dan dat je ballen niet meer te zien zijn, alleen is het bij mij zo dat je gewoon nog twee bobbels ziet. Kan het zo zijn dat mijn lies kanaal verkeerd loopt, of is het bij iedereen zo. Niet dat ik drag wil doen, maar ik wil gewoon dat mijn penis niet te zien is als ik een broek aan heb ofso (hiermee bedoel ik dat ik niet wil dat ik een bulge heb). 

ik hoop dat jullie wat tips en advies hebben. 
 

 

Zit je nog steeds met deze vraag? Zo ja, ik kan jou jammer genoeg niet echt helpen. Ik hoop dat door te reageren andere mensen dit topic ook opvalt.

Gr Felix


Reageer