Skip to main content
Vraag

geslacht uitsterven

• June 27, 2025
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoe zouden jullie reageren als het ene geslacht uitsterft? Zouden jullie blij? bang? verdrietig zijn?

Topic aangepast door de Kindertelefoon

4 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 28, 2025

Hoi, dat zou ik wel jammer en verdrietig vinden. Ik ken een paar echt leuke jongens en die mogen wel 100 worden 😉. En mannen zoals mijn papa en ooms en neven.En de wereld zou zulke grappige en lieve mensen niet moeten missen. En ook jongens zoals ​@Lupus en ​@Tover01 en ​@Cantaloupe  en ​@Tartan15  enzo voort zijn super lief en grappig en goed voor anderen. Ik zou het ook heel saai vinden zonder jongens. 

Groetjes Tjempie xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • June 30, 2025

Lijkt me niet leuk. Als alle meisjes weg zijn mis ik een paar vrienden en familie , en als alle jongens weg zijn (behalve ik dan) zouden al mijn vrieden weg zijn.

En dankje ​@Tjempie 🙂. Het zou ook jammer zijn als jij weg bent!

Groetjes Lupus

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 1, 2025

Hey, dat zou ik ook heel erg vinden. Zelfde redenen als ​@Tjempie  en ​@Lupus . De wereld zou het verstand en de inzichten van meisjes en vrouwen echt niet kunnen missen en  alleen jongens en mannen zou een puinhoop worden. En ontzettend saai ook en al die fijne lieverds die ik ken kan ik niet om hoor. 5 besties van mij zijn meisjes. Nee gewoon allemaal blijven bestaan 😉🫂

Liefs Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ehhh zonder het andere geslacht sterft de mens uit, dus….