Vraag

Genderfluid

  • 21 March 2022
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik voel me soms een jongen terwijl ik een meisje ben. Ik heb het opgezocht hoe dat heet en toen kwam ik uit op Genderfluid  alleen weet ik niet hoe ik ermee om moet gaan.

Hebben jullie tips?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi vooral zorgen dat je zelf vind dat je het goed doet. Dat je jezelf mag zijn en denken hoe zou ik me echt voelen als ik... dus dat je zover mogelijk kan zijn wie je wilt . Ik heb een topic dat ik de klas het vertel hoe ik in elkaar zit en dat was eerst best moeilijk maar een opluchting daarna. 

Probeer te kijken wat je voelt en wilt en hoe dat matcht met wat je  anderen van jezelf wilt en kan laten zien of weten.

Ik hoop dat het je lukt zou fijn zijn !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

Hoii ik ben zelf ook genderfluid. Probeer vooral jezelf te zijn. Het kan soms wel vervelend zijn omdat je dan niet weet hoe en wat. Als je je er goed bij voelt kan het ook tegen mensen zeggen en op bepaalde dagen aangeven dat je je dan bijv meer meisje/jongen/non-binair voelt. 

Reputatie 1
Badge

Ik ben zelf niet gender fluid, maar ik heb wel een paar tips. Dit komt omdat veel van mijn vrienden in de lgbtq-community zitten.

Hoe ik het aan zou pakken is door gewoon je zelf te zijn, doe lekker wat je zelf wilt. Ik raad wel aan om om je pro-nouns te denken. Ik hoop dat dit helpt.

 

xJosjex

Hoi, ik denk dat je niet zo heel veel echt moet doen. Je kan het beste doen wat goed voelt voor jou, dus vertel het mensen als je je veilig voelt en je er aan toe bent. Je kan het ook bijv aan alleen familie vertellen of juist alleen aan vrienden. Verder kan je bedenken hoe je aangesproken wil worden en wat voor kleding je wil dragen, hoewel je daar waarschijnlijk al over nagedacht hebt.

Reageer