Skip to main content

Ik denk dat ik genderfluid ben, maar ik weet het niet zeker. Ik voel me namelijk 70% van de tijd een meisje maar de rest van de tijd gewoon geen meisje. En soms voel ik me meisje en daarna drie dagen lang niet. Hoe zijn jullie er achter gekomen dat jullie genderfluid zijn?

haihai!

ik ben genderfluid en ik ben erachter gekomen doordat een jongen in mijn klas me een “hij” noemde en ik dacht “eigenlijk boeit het me niet welke pronouns mensen voor me gebruiken en ik voel me eigenlijk ook geen meisje.” ik dacht toen al dat ik een demigirl was maar door die jongen was de knoop echt doorgehakt. Misschien kan je aan een persoon die je vertrouwt vragen of diegene je een dag een hij of zij/hun of die/hun kan noemen (wat je prettig vind qua Nederlandse they/them pronouns).

Ik hoop dat dit een beetje helpt! 

xx Cerf <3 


haihai!

ik ben genderfluid en ik ben erachter gekomen doordat een jongen in mijn klas me een “hij” noemde en ik dacht “eigenlijk boeit het me niet welke pronouns mensen voor me gebruiken en ik voel me eigenlijk ook geen meisje.” ik dacht toen al dat ik een demigirl was maar door die jongen was de knoop echt doorgehakt. Misschien kan je aan een persoon die je vertrouwt vragen of diegene je een dag een hij of zij/hun of die/hun kan noemen (wat je prettig vind qua Nederlandse they/them pronouns).

Ik hoop dat dit een beetje helpt! 

xx Cerf <3 

Bij gym hadden we 2 stagiairs die dachten dat ik een jongen was, omdat ik kort haar heb. Dat vind ik niet erg, maar ik voelde me geen jongen. Mijn gender switcht tussen non-binary en meisje. Soms ben ik 0% meisje en daarna 100%.

Dankje voor je tip ik ga het proberen! 


Een klasgenoot/klasgenote is genderfluïd, waardoor ik nadacht over mijn gender en mijn seksualiteit.

Daaruit kwam dat ik me genderfluïd voel


Reageer