Vraag

Genderdysphoria

  • 22 April 2022
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Badge

een vraag voor trans mensen. ik sta al ingeschreven voor gesprekken voor mijn transitie maar in de tussentijd ben ik nogsteeds niet comfortabel in mijn lichaam. iemand tips om hiermee om te gaan? 

(ik ben een trans jongen btw) 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

Ik zou je graag advies willen geven, maar ik heb hier zelf geen ervaring mee, omdat ik geen trans persoon ben. Ik zie ook dat je na 3 dagen nog geen antwoord hebt gekregen. Misschien komt dat omdat hier op het forum weinig andere trans jongens/meisjes zitten die je kunnen helpen.

Ik heb hier een website gevonden die je wellicht kan helpen. Het lijkt op de KT, maar je kunt er chatten met de jongerenlijn voor steun en vragen over gender. Misschien kunnen ze daar wel je vraag beantwoorden. Misschien kan de website je in het algemeen ook wel helpen, omdat daar nog veel andere informatie staat.

Veel succes alvast met de gesprekken over je transitie. 

Groeten, Lotus

Hey @al_v  ik ben ook trans, heb je al puberteitsremmers???? Hoop het voor je

Als je het nog wil 

Badge

Hey @al_v  ik ben ook trans, heb je al puberteitsremmers???? Hoop het voor je

ik sta gelukkig voor op de lijst voor hormoonremmers! als het goed is ben ik volgend jaar aan de beurt voor een afspraak

Oooo wat fijn!!!! Ben blij voor je!!! Duurt nog wel lang maar ja is in ieder geval een stap verder!!!

Reageer