Vraag

Gender verandering. Hoe kom je aan begeleiding of start van transistie?

  • 6 January 2021
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Badge

Hi, ik ben Devi.

Oke, ik ben non-binair. (zoek op als je het niet weet). Gender dysphoria is een probleem. Nogal heel erg. Het ding is. Ik weet niet naar wie je toe moet gaan om je transitie te beginnen. Een dokter? Huisarts? Random organisatie? School? 

En hoe deal je met mensen die van die vervelende dingen zeggen zoals: attackhelicopter, bestaat niet, enzo…

 

 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoihoi, 

De eerste vraag is, wat wil je dan met een transitie, het hangt namelijk daar vanaf, en over die namen enzo…. trek je daar niks van af, ze zijn allemaal jaloers dat jij wel je gevoelens over wat je bent te uiten! Als je wat meer info wil geven zal ik je graag helpen!

-flopflop13

Badge

Hoi Devi!

First of all zal je erkent moeten worden als '’transgender'’ door een psycholoog. Als het goed is kan je hiervoor bij de GGD terecht, maar dit weet ik niet zeker. Als dit het geval is, kunnen ze je vanuit daar verder helpen.

Meer kan ik helaas niet helpen ivm weinig ervaring met dit onderwerp. Sorry!

Groetjes,
HomoHelper123

 

Reputatie 2
Badge +1

Ben jij een meisje die meer als jongen wil gaan leven of andersom?

Ik zelf ben een lady-boy bijna 14 toen ik 6 was vond mijn moeder het beter bij mij passen dat ik s’avonds in het weekend en in de vakanties meisjes kleding ging dragen.

Zij is voor mij sinds die tijd dan ook meisjes kleding gaan kopen, die ik ben gaan dragen.

Toen ik meisjes kleding ben gaan dragen heeft zij mij van alles geleerd hoe im als meisje moest bewegen, en vele andere maniertjes om als meisje te leven.

Toen ik 9 werd vondt mijn moeder het beter passen bij mij dat ik helemaal en volledig als meisje ging leven heeft al mijn jongens kleding weg gedaan, we hebben mijn haren laten groeien ben make-up gaan dragen sieraden .

Nu ben ik bijna 14 en leef al weer 5 jaar als meisje en dat vindt ik heel mooi veel rustiger dan als jongen alles klopt en past bij mij zoals ik nu leef.

Ik ga ook naar de gender coach van jonx want ik wil ook graag vrouwelijke hormonen zo dat ik een vrouwelijke figuur krijg en borsten, maar een operatie om een vagina te laten maken zie ik niet zitten want vindt het totaal niet erg dat ik een piemel heb, dus dat hoeft voor mij niet.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Devi!

First of all zal je erkent moeten worden als '’transgender'’ door een psycholoog. Als het goed is kan je hiervoor bij de GGD terecht, maar dit weet ik niet zeker. Als dit het geval is, kunnen ze je vanuit daar verder helpen.

Meer kan ik helaas niet helpen ivm weinig ervaring met dit onderwerp. Sorry!

Groetjes,
HomoHelper123

 

je hebt helemaal geen verklaring nodig van een psycholoog ik vind het heel raar dat je dit soort dingen zegt.

wil je aub geen dingen over onderwerpen zeggen waar je niks van weet?

Reageer