Skip to main content
Vraag

gender/sexual issues + clean blijven

• October 13, 2025
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Bit10
Forum|alt.badge.img+2

Hey uh, de laatste tijd gaat het beter en soms  heb ik bepaalde “pieken” waardoor ik dan niet meer clean blijf door bijvoorbeeld flashbacks van lang geleden of wanneer mijn vreselijke walgelijke gedachtes/gedrag weer terugkomt. (ik masturbeer meerdere keren per dag en het word al PIJNELIJK voor mij en ik word er steeds misselijk van ew)

ook struggle ik ook met mijn gender identity? (ik weet niet of ik trans, gender fluid, of non-binary Ben HELP)

hoe de hell moet ik hiermee omgaan als mijn ouders moslim/homophobic zijn en nog sommige van mijn acties niet accepteren

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Heyy wat vervelend. Dat je ouders het misschien niet begrijpen maakt het 100x moeilijker, maar jij leeft jouw leven, niet zij. Probeer mensen te vinden die je wél snappen (online, anoniem, of één veilige vriend). 

xx liefs Wolf 🐺

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • October 14, 2025

Hoi ​@Bit10 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Yasmin,(De Kindertelefoon