Skip to main content

Hoi hoi, deel 4 alweer! Je hoeft niet alles in te vullen als je wilt hoor. Zal hem zelf ook invullen. De meeste vragen zullen niet helemaal zelf bedacht zijn maar een beetje gebaseerd op andere vragenlijsten. Want zoveel orginele gender & seksualiteit vragen zijn er ook niet

1 waar val je op?

2 wat is je geslacht?

3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht?

4 ooit een relatie gehad met het andere geslacht?

5 ben je uit de kast gekomen?

6 of wil je dat? 

7 vier je pride month?

8 support je Lgbtq? 

9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo?

10 support je familie je? (Als je uit de kast bent)

Dat was het. Niet heel origineel maar zoals ik al zei zijn die er ook niet echt :)

Groetjes Lupus

Hoi hoi, deel 4 alweer! Je hoeft niet alles in te vullen als je wilt hoor. Zal hem zelf ook invullen. De meeste vragen zullen niet helemaal zelf bedacht zijn maar een beetje gebaseerd op andere vragenlijsten. Want zoveel orginele gender & seksualiteit vragen zijn er ook niet

1 waar val je op? Jongens..

2 wat is je geslacht? Meisje 

3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht? Nee 

4 ooit een relatie gehad met het andere geslacht? Nee 

5 ben je uit de kast gekomen? Nee 

6 of wil je dat? / 

7 vier je pride month? Jawel met vrienden.. 🌈💜

8 support je Lgbtq? 💜🌈 jaa!

9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo? Ja het zijn normale mensen 

10 support je familie je? (Als je uit de kast bent) sommige wel, sommige niet 

Dat was het. Niet heel origineel maar zoals ik al zei zijn die er ook niet echt 🙂 was goed hoor :))

Groetjes Lupus    groetjes terug 😊

Hoi hoi, deel 4 alweer! Je hoeft niet alles in te vullen als je wilt hoor. Zal hem zelf ook invullen. De meeste vragen zullen niet helemaal zelf bedacht zijn maar een beetje gebaseerd op andere vragenlijsten. Want zoveel orginele gender & seksualiteit vragen zijn er ook niet. Dat klopt! Maar geeft niks hoor haha 😉

1 waar val je op? Meisjes 

2 wat is je geslacht? Jongen

3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht? Nee 

4 ooit een relatie gehad met het andere geslacht? Ja nu ☺️

5 ben je uit de kast gekomen? Als in, mezelf zijn, ja. 

6 of wil je dat?  Blijf ik doen xd

7 vier je pride month?  Ik doe mee zover ik kan

8 support je Lgbtq?  Uiteraard. 

9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo? Normale mensen bestaan niet, iedereen is weer anders en dat is juist zo mooi! 😁😉

10 support je familie je? (Als je uit de kast bent). Ja ( mijn 'vrouwelijke kant' zeg maar) 

Dat was het. Niet heel origineel maar zoals ik al zei zijn die er ook niet echt 🙂. Haha prima hoor! 

Groetjes Lupus

Liefs, Tover xxx

Heyy,

1 waar val je op? Meiden

2 wat is je geslacht​​Jongen :)

3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht? Nope

4 ooit een relatie gehad met het andere geslacht? Yep

5 ben je uit de kast gekomen? Nee

6 of wil je dat? /​​​​​

7 vier je pride month? Ik doe er zelf niks mee nee

8 support je Lgbtq? Jazeker!! 

9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo? Iedereen is gewoon gelijk aan elkaar en ik respecteer iedereen gewoon zoals die is wie je ook bent en op welk geslacht je ook valt👍🤗

10 support je familie je? (Als je uit de kast bent) Mijn familie support mij zeker :)

Dat was het. Niet heel origineel maar zoals ik al zei zijn die er ook niet echt :) Was leuk gemaakt hoor! :)

Groetjes Lupus

Liefs, ItsJustMe <3

1 waar val je op? Weet ik niet

3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht? Ja

6 of wil je dat?  Nee

7 vier je pride month? Nee

8 support je Lgbtq?  Ja

9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo? Ze hebben evenveel rechten als hetero mensen. Maar ik ga niet specifiek naar events ervoor 

10 support je familie je? (Als je uit de kast bent) Ik weet dat mijn moeder niet tegen lqbtq+ is maar mijn vader en de rest van mijn familie niet

Dat was het. Niet heel origineel maar zoals ik al zei zijn die er ook niet echt :)

Groetjes Lupus

Groetjes Lupus ;)

1 waar val je op? Idk, ik ben nog nooit verliefd geweest. Mijn vermoeden is dat ik pan ben. Het innerlijk gaat voor.

2 wat is je geslacht? Jongen

3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht? -

4 ooit een relatie gehad met het andere geslacht? -

5 ben je uit de kast gekomen? Bij m'n ouders heb ik verteld wat mijn vermoedens zijn.

6 of wil je dat? -

7 vier je pride month? Niet echt

8 support je Lgbtq? Ja

9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo? Gewoon zeggen dat iemand mag zijn wat ie wil zijn.

10 support je familie je? (Als je uit de kast bent) Ja hoor

Groetjes Lupus

@Wolkje.

1 waar val je op? Jongens

3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht? Neen:(

4 ooit een relatie gehad met het andere geslacht?neen

5 ben je uit de kast gekomen?deels

6 of wil je dat? Ja

7 vier je pride month?niet echt

8 support je Lgbtq? Tuurlijk

9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo?ben het zelf, zou een beetje raar zijn als ik ze niet support. Tuurlijk zijn het normale mensen en ik behandel ze gewoon als mijn naasten en mensen. Ik ga niet echt naar events

10 support je familie je? (Als je uit de kast bent) degene die het weten

Groetjes Lupus

1 waar val je op? Jongens (behalve Billie Eilish ahahaha)

3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht? Nope

6 of wil je dat? Nee

7 vier je pride month? Niet per se nee

8 support je Lgbtq? Zekers! Ik vind het mooi dat iedereen kan zijn wie die wil zijn. 

9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo? Ik ga niet naar events, maar lgbtq mensen zijn normale mensen. Ik weet dat er rondom dit onderwerp veel discussie is, maar ik vind niet dat er iets als lgbtq moet zijn. NIET DAT IK HET NIET SUPPORT!!! Maar ik vind niet dat er een apart hokje gemaakt moet worden voor mensen die niet “gewoon” zijn. Als we nou gwn stoppen met mensen gay of straight te noemen, zou de wereld dan niet beter zijn? Ikzelf geloof dat iedereen ergens wel een beetje gay is. Of dat ligt gwn aan mij en ik ben gwn hartstikke bi zonder dat ik het weet. Als ik hier iets heb gezegd waar je het niet mee eens bent, laat dat dan vooral weten, maar ik bedoel het niet slecht. Iedereen kan zijn wie die wil zijn, ik ben gewoon niet zo van al die hokjes.

10 support je familie je? (Als je uit de kast bent) ik ben niet lgbtq, dus nee.

Dat was het. Niet heel origineel maar zoals ik al zei zijn die er ook niet echt 🙂 maakt nie uittt xx S

1 waar val je op?

2 wat is je geslacht?

3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht?

4 ooit een relatie gehad met het andere geslacht?

5 ben je uit de kast gekomen?

6 of wil je dat? 

7 vier je pride month?

8 support je Lgbtq? 

9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo?

Groetjes Lupus

1. jongens en meiden

2. genderfluid

3. nee

4. ja 

5. ja, met mijn biseksualiteit tegen mijn ouders en vrienden (en mijn klasgenoten weten het helaas ook door problemen) en online vrienden. genderfluid alleen online

6. niet al mijn vrienden supporten genderfluid en mijn ouders snappen het wss niet (ik voel me daar ook niet comfortabel bij)

7. jammer genoeg niet

8. ja

9. het zijn normale mensen obvi, maar ik ga niet naar bijv. pride parade

10. ja

@Anoniempje887 , 

Ik snap het hoor, met dat je vind dat ze in hokjes zitten 

Groetjes Lupus 

1 waar val je op? meiden (misschien jongens im not sure)

2 wat is je geslacht? meisje

3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht? ja

4 ooit een relatie gehad met het andere geslacht?…yep

5 ben je uit de kast gekomen? JAAAAA

6 of wil je dat? al gedaan maar love iedereen die er nog in zit

7 vier je pride month? vroeger wel nu niet meer

8 support je Lgbtq?  TUURLIJK BABYGIRLS

9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo? iedereen is mens .

10 support je familie je? (Als je uit de kast bent) ja zeker maar ik was niet de eerste in men fam dus het was niet eng ofzo

1 waar val je op? Vrouwen

2 wat is je geslacht? Gender-nonconforming vrouw

3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht? Nee

4 ooit een relatie gehad met het andere geslacht? Jammer genoeg 2 keer ja

5 ben je uit de kast gekomen? Soort van, sommige mensen heb ik al verteld, sommige hebben het gehoord door roddels, en sommige hadden het door

6 of wil je dat? Nee ik wil niet veel meer open zijn 

7 vier je pride month?  Nee maar lijkt me wel leuk

8 support je Lgbtq?  Waarom niet

9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo? Ik vind dat ze ook gewoon normale mensen zijn

10 support je familie je? (Als je uit de kast bent) de familieleden die ik had verteld erover (mijn vader en nicht) zeggen dat mijn gevoelens niet echt zijn enz en ja ook met religie dingen, andere familieleden die het weten door mijn vader waren er ook niet blij mee. Dus zeker geen support maar maakt niks uit toch.

Groetjes Lupus

1 waar val je op? Blond of bruin haar en blauwe ogen of bruin en groen 

3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht? Ja 

6 of wil je dat? Nee 

7 vier je pride month? Ja, soort van 

8 support je Lgbtq?  Ja 

9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo? Nee, nog niet 

Groetjes Lupus

Reageer