Hoi hoi, deel 4 alweer! Je hoeft niet alles in te vullen als je wilt hoor. Zal hem zelf ook invullen. De meeste vragen zullen niet helemaal zelf bedacht zijn maar een beetje gebaseerd op andere vragenlijsten. Want zoveel orginele gender & seksualiteit vragen zijn er ook niet
1 waar val je op? zowiso jongens, nog geen idee of meisjes/non binaire personen daar ook bij horen
2 wat is je geslacht? biologisch een Meisje, kwa gender weet ik het echt niet meer haha
3 ooit een relatie gehad met hetzelfde geslacht? nee
4 ooit een relatie gehad met het andere geslacht? tja een paar keer een kleuter verkering gehad ( ik was 5 )
5 ben je uit de kast gekomen? nee hoor maar ik ben in idergeval wel gewoon mijzelf n@Tover01
6 of wil je dat? nee
7 vier je pride month? zover ik kan wel
8 support je Lgbtq? ja tuurlijk! idereen mag zich voelen zoals die zich voelt
9 en hoe? Dus vind je dat ze gewoon ook normale mensen zijn of ga je ook naar events enzo? mijn ouders zijn af en toe nog wat ouderwets dus ik ben niet echt bij pride events geweest ofzo
10 support je familie je? (Als je uit de kast bent) volgensmij denkt idereen uit mijn familie dat ik minstens gay ben dus ja. een deel van mijn familie wel.
Dat was het. Niet heel origineel maar zoals ik al zei zijn die er ook niet echt :)
Groetjes Lupus leuke vragenlijst @Lupus,
ik wou dat ik nog meer reacties kon achterlaten op dit forum, maar ik zit een beetje "illegaal" op het forum, ik ben bang dat mijn ouders zo alles mee lezen… dus als je dit leest veel liefs van mij!