Vraag

gender identiteit

  • 31 January 2022
  • 4 reacties
  • 34 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, 

Ik twijfel de laatste tijd heel erg aan mijn gender. Ik ben uit de kast gekomen als genderfluid maar zo voel ik me niet echt meer. Zelf denk ik dat ik miss pangender of genderqueer ben want ik voel me wel als meerdere genders. Ik weet alleen ten eerste niet het verschil tussen pangender en genderqueer en ten tweede miss Ben ik wel iets anders  


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi!

Vervelend dat je zit te twijfelen, ik herken het gevoel, ben ook aan het twijfelen. Ik heb even opgezocht wat pan gender is ik heb hier een link met uitleg in het Engels:https://nonbinary.wiki/wiki/Pangender

En genderqueer is een overkoepelende term voor alles wat niet perse mannelijk of vrouwelijk is. Dus alles wat niet je geboorte gender is. 
 

Als je meer vragen hebt kun je die gewoon stellen!

succes!!

Reputatie 6
Badge +7

Die termen lijken zó veel op elkaar dat ze elkaar ook overlappen.    Het is alsof je een kleur probeert te beschrijven. Dat lukt nooit 100% in woorden. Want als je ‘lichtgroen’ zegt kan ik je twee kleuren laten zien die allebei lichtgroen zijn maar niet hetzelfde.  

En aangezien je gevoel ook nog van dag tot dag en van week tot week kan veranderen… kun je héél veel moeite doen om een woord te vinden dat jou precies beschrijft… en het gaat je niet lukken.

 

Heyyy,@Questioning 

Super erg bedankt voor je reactie!!

Ik weet nu eindelijk wat ik ben: 

🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁

Pangender!! 🌻🎟️🌸🐮🌸🎟️🌻

Je reactie heeft me heel erg geholpen en ik denk dat ik mijn identiteit eindelijk weet!! heb een fijne dag ❤ byee

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@Char is ga  Wat fijn! Ik ben blij dat ik je kon helpen! Veel succes met het aan mensen vertellen als je dat wilt!

Reageer