Skip to main content

Hey, ik ben 14 en weet niet wat voor gender ik ben. Ik ben laat ik het zo zeggen geboren als meisje en ik voel me wel oké ik m’n lichaam maar soms zou ik echt een jongen willen zijn.. ik hou er helemaal niet van om make up te dragen of om te gaan shoppen en dat soort dingen, en ik kan even goed met jongens als meisjes omgaan. 
tot nu toe weet alleen m’n zus hier van en gaat er heel soepel en goed mee om, ze valt zelf op meisjes dus weer ongeveer wat ik doorga. Ik zat er ook nog aan te denken dat ik misschien wel non-binair zou kunnen zijn maar idk.. 
 

maar ik struggle heel veel met m’n gender en weet niet wie ik ben. Iemand advies of iets dergelijks? 

hey hoi ik ben zelf non-binair,  dit heeft mij bijna anderhalf jaar lang geduurt om goed uit te vinden 🙂 mijn advies, is gewoon een beetje proberen vraag aan je zus of ze je mischien anders wil noemen omdat je het wilt uit proberen je kan het langzaam ook aan andere mensen vertellen neem de tijd :)


Ik vind het eigenlijk wel meevallen. 

Je bent helemaal stoned van de hormonen en het zijn geslachtshormonen dus het is niet raar als je daar wat van merkt. 

Maar goed met de jongens kunnen opschieten en niet van makeup houden maakt je nog geen transsexueel. 

Dan heb je het over mensen die vanaf héél vroeg (5-8 jaar) gewoon écht volledig zeker wisten dat ze een meisje waren en echt niet begrepen wat dat aanhangseltje daar deed, want dat hoort er niet te zitten. 

Da’s veel vroeger en veel sterker, als je begrijpt wat ik bedoel.


hey hoi ik ben zelf non-binair,  dit heeft mij bijna anderhalf jaar lang geduurt om goed uit te vinden 🙂 mijn advies, is gewoon een beetje proberen vraag aan je zus of ze je mischien anders wil noemen omdat je het wilt uit proberen je kan het langzaam ook aan andere mensen vertellen neem de tijd :)

dankje voor het advies! Ik waardeer het :) 


Reageer