Vraag

gelovig maar trans ftm?

  • 15 October 2022
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyyy, ik ben een mensje van 13 jaar, ik twijfel al bijna een jaar over mn gender en ik kom steeds bij hetzelfde terug: ik ben een jongen. 

Ik ben gelovig en ik denk dat ik trans ftm ben. Ik weet niet of er meer gelovigen transgender zijn?  Of bij de lgbtq+ Horen? Zo ja hoe doen jullie dat dan?

Ik heb mijn vriendinnen gevraagd om me Chris te noemen ( want dat is de naam die ik graag zou willen hebben, maar helaas heet ik anders) ik voelde me daar veel comfortabeler bij. Ik draag zins kort een binder, dat is veel beter! Alleen mijn moeder kijkt me wel steeds raar aan omdat ze zich afvraagt waarom ik zo plat ben. Ongeveer 3 weken terug heb ik mijn haar kort laten knippen. Ik word nu door mensen die ik niet ken aangesproken en behandeld als jongen! Echt super fijn. 

Mijn klas is transphobic/homophobic, in het groepje dat ik zit tijdens sommige vakken (we hebben een vaste random indeling omdat het anders niet stil te krijgen is), praten ze vaak erover. 

Heeft iemand tips? Beantwoord ook alsjeblief mijn vragen bij het stukje: geloof. 

Alvast bedankt!

-ROBI-


2 reacties

Heyyy, ik ben een mensje van 13 jaar, ik twijfel al bijna een jaar over mn gender en ik kom steeds bij hetzelfde terug: ik ben een jongen. 

Ik ben gelovig en ik denk dat ik trans ftm ben. Ik weet niet of er meer gelovigen transgender zijn?  Of bij de lgbtq+ Horen? Zo ja hoe doen jullie dat dan? 

In principe ben ik niet gelovig of LGBTQ + lid maar als je geloofig bent kan je gewoon transgender zijn hoor niks mis mee (lijkt mij)

Badge

Hey hey, ik ben zelf Christelijk maar ik val ook gewoon op hetzelfde geslacht en ik denk dat ik niet helemaal een meisje ben. Dus het kan

Reageer