Skip to main content
Vraag

geld transformatie

• June 23, 2025
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Ik ben Lucia 15 jaar, al sinds ik klein ben weet ik al dat ik in het verkeerde lichaam ben geboren, ik speelde met raceauto's toen de meiden uit mijn klas met poppen speelde. En wou graag de formule 1 zien terwijl de andere make up avonden hielden. Ik heb in januari 2024 eindelijk de grote beslissing genomen om de transitie van meisje naar jongen te maken. Ik dacht dat de verzekering alle kosten dekte maar, blijkbaar moet ik een eigen risico van ongeveer €400 betalen. Dan zou je zeggen ga werken en dat zou ik ook zo graag willen. Maar mijn ouders hebben een uitkering en het geld wat wat ik verdien ziet het uwv als hun inkomen dus word uitkering verlaagd. Ik kan wel stoppen met hormoonblockkers maar ik ben al zo ver gekomen.

3 reacties

Robin59
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • June 25, 2025

Hoi ​@Lucia_020 

Wat sterk dat je dit hebt gedeeld. Het klinkt als een nogal lastige situatie waar je in zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten . Deze opties zijn allebei volledig anoniem, zodat jij je verhaal kan delen of samen met de Kindertelefoon kan kijken hoe jij je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je hier op het Forum de ruimte voelt om dit te delen.

Veel sterkte!

Robin59 (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb er geen enkele ervaring mee, maar wat rot zeg. Veel sterkte, ik hoop echt voor je dat je een manier weet te vinden om het geld te krijgen.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

wat lastig. misschien kan je geld van iemand lenen? met een duidelijke afspraak om het later terug te betalen. veel sterkte in iedergeval

xx liefs Wolf 🐺