Hoi iedereen,
Ik ben nieuw op deze website en ik wou graag met jullie een bizar leuk verhaal delen.
Ik was vorige week op scoutingkamp en ik zit bij een groep van 6 man. Een van die jongens vind ik persoonlijk best knap. Licht gespierd, mooi blond haar en prachtige blauwe ogen. Het viel me op dat hij heel vaak sexy naar me keek, en ik keek ook vaak naar hem. Maar dat heeft hij weer niet door. Op een late avond moesten we naar bed, nou. Tanden gepoetst, bed klaargemaakt en toen gingen we slapen. Rond 2 uur 's nachts moest ik naar de wc. Toen ik de tent zachtjes openritste, hoorde ik de stem van die jongen fluisteren: He wacht op mij, ik loop met je mee. Zonder dat we het doorhadden, hielden we elkaars handen vast toen we naar de wc's liepen.
Toen we beide klaar waren, zei hij tegen mij: Luister, ik merk van mezelf dat ik de laatste tijd heel vaak naar je kijk. En ik vind je sowieso superaardig, maar ik denk dat ik je veel meer vind dan dat. Ik keek hem aan en zei: ahhh wat lief, nou weetje..ik kijk ook wel vaak naar jou, en zeker als je geen shirt aan heb. Hij zei: Ja, ik snap je. En ik denk dat ik het ga toegeven: ik ben een beetje verliefd op je. Ik fluisterde: ik ook. En toen was het moment daar. We keken elkaar heel verliefd en sexy aan. En we geven elkaar een kus. Nou. Ik heb vaak mogen zoenen, maar hij...wow. Dus na 5 min kussen, zeiden we dat we dit tussen ons houden en sindsdien spreek en bel ik hem bijna elke dag.
En dat is hoe ik nu verliefd ben geworden op een jongen die ik nog niet lang ken.
Groetjes
De Ikhouvangespierdemannen109