Vraag

geil bij meiden?!

  • 14 September 2021
  • 3 reacties
  • 233 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik ben een meisje 12 jaar.

Ff een dingetje, is het normaal dat je van andere meiden soms geil wordt maar dat bij jongens niet hebt???


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Ikke13,

Aangezien je denkt dat je misschien wel demi bent. Is dit eigenlijk ook een vraag van val ik op meiden. Dus die zal ik ook, maar meteen beantwoorden.

Je seksuele gevoelens en romantische gevoelens hoeven niet hetzelfde te zijn ook al is dit vaak wel zo. Iedereen is wel eens geil van hetzelfde geslacht heel normaal. Verder wil ik geen conclusies trekken, want aan alleen een post heb je dan niet genoeg. Geef het gewoon tijd uiteindelijk kom je erachter. Je word vanzelf wel verliefd op iemand en dan weet je het.

Veel succes

Groetjes NV

Hey @Ikke13,

 Iedereen is wel eens geil van hetzelfde geslacht heel normaal. 

Uh niet iedereen. Ben wel een jongen, maar heb dat nooit gehad en ga dat nooit hebben

Reputatie 6
Badge +7

Ja hoor. Je hormonen vliegen alle kanten op en soms slaan ze aan bij de één en soms bij de ander. 

Sommige mensen vallen meer op meisjes en sommige meer op jongens. 

En dat kan ook weer veranderen.

Dus hartstikke normaal, mijn tip: Voel wat je voelt en probeer niet teveel labels te plakken van ‘ik ben DIT’ - daar heb je weinig aan. Je gevoel zegt veel meer en dan kun je er ook makkelijker mee omgaan dat het op de één anders reageert dan op de ander.

Reageer