Skip to main content

Hoi ik ben een jongen van 14 en woon in  ************* maar heb nog nooit sex gehad ik zou dit wel eens willen zijn er meiden van mijn leeftijd die dat ook willen?

 

plaatsnaam verwijderd door de kindertelefoon i.v.m. regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Hey,

Het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens uit te wisselen op dit forum. Ik denk dat er wel personen zouden zijn die dit willen, maar dit forum is daar niet voor bedoeld. Ook lijkt het me niet verstandig om zomaar met een vreemde sex te gaan hebben! Denk over zulke dingen na voor dat je dit plaatst. 

Liefs M


Ik wel maar wel maar met een meisje ( mijn vriendin 9


Heyy ik wil ook graag een keer sex hebben alleen dan heel spannend dat je geen afspraken maakt maar gewoon je gang kunt gaan.


@Fenna12 
Eerlijk Hoe oud ben je? 


Heyy ik wil graag sex hebben want alleen vingeren is toch anders

 

Tekst aangepast De Kindertelefoon ivm forumregel 4: het vragen om, of het uitwisselen van, contactgegevens is niet toegestaan.


Hoi fenna12 en AnoniemeF willen jullie dan even mijn vragenlijst invullen Thxx alvast 


Hoi @luca7  ik ben 13 


Hoi @luca7  ik ben 13 

Hoi AnoniemeF vul even mijn vragenlijst in als je wil zijn maar paar vragen


Ik zou graag ook een keer sex willen maar ik he b nooit iemand gevonden trouwens ik ben 13 en over 5 dagen 14 jaar


Hoi,

Ik ben ook 14. Wil ook echt al heel lang seks

Kijk maar jongen...


Reageer