Geen idee of ik bi ben

  • 1 February 2021
  • 13 reacties
  • 136 Bekeken

Badge +1

Heyyy, ik ben een meisje uit groep 8 en ik voel me de laatste tijd een beetje anders. Je zal vast denken hormonen enzo maar dat is het niet. Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik op meisjes val. De laatste tijd heb ik geen oogje op jongens maar ik heb het gevoel dat ik naar meisjes kijk. Iemand tips??


13 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Dus wel hormonen…. als je in de puberteit zit kan je geaardheid zo veranderen van jongens naar meisjes en terug, gewoon wachten…. je antwoordt komt heus wel....

Badge +1

 
(onnodige quote verwijderd)

Dankjewel =)

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik denk ook pudertijd maar waarom ga je het niet uitproberen 

 

Geef het gewoon de tijd en sta overal voor open. Dan kom je er vanzelf wel achter.

Badge +1

Ik denk ook pudertijd maar waarom ga je het niet uitproberen 

 

tyyyyyy

 

Badge +1

Geef het gewoon de tijd en sta overal voor open. Dan kom je er vanzelf wel achter.

tyyyyy

 

Reputatie 2
Badge +1

ik had precies het zelfde,

mijn tip is om er niet te vaak over na te denken want daar word je niet gelukkig van.

uiteindelijk kom je er wel achter of je gay bi hetero of misschien wel iets anders (zoals bv pan) bent, maar dat is nu nog niet heel belangrijk. Ik zit nu ik de eerste en ben er vrij zeker van dat ik lesbisch & panromantic ben  maar het zou kunnen dat ik er over een paar maanden anders over denk.

Groetjes, mij

ps: mocht je coming out tips willen of nog iets willen weten mag je het altijd vragen

Badge +1

Heel erg bedankt!!!!

Dat is helemaal niet erg! Ik ben zelf bi en ik wist het ook heeel lang niet. Neem je tijd en doe geen dingen die je niet wilt of niet fijn vindt.. 

Badge +1

Dat is helemaal niet erg! Ik ben zelf bi en ik wist het ook heeel lang niet. Neem je tijd en doe geen dingen die je niet wilt of niet fijn vindt.. 

thx!

 

Badge

Heyyy, ik ben een meisje uit groep 8 en ik voel me de laatste tijd een beetje anders. Je zal vast denken hormonen enzo maar dat is het niet. Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik op meisjes val. De laatste tijd heb ik geen oogje op jongens maar ik heb het gevoel dat ik naar meisjes kijk. Iemand tips??

Heyy,
Ik zit in de brugklas en merk precies het zelfde. Ik heb een tip, misschien een hele slechte maar goed.
Wanneer je in de puberteit zit, ontdek je nieuwe dingen over jezelf. Je gaat dingen voelen die je niet eerder heb gevoeld en dat zal soms wel een beetje raar zijn, maar mijn tip: Laat het je gewoon allemaal gebeuren! Neem je tijd om te ontdekken wie jij bent, wie je leuk vind en hoe je je voelt. Je mag je tijd nemen want het is niet niks hoor, tegelijkertijd maakt het je niet anders en ik vind het heel stoer dat je dit zo durft te zeggen.

blijf jezelf,

x eamonn

Reputatie 5
Badge +5

er zijn geen tips, je mag op alles vallen… je hoeft je niet te schamen voor het feit dat je op een ander geslacht valt… 

Badge +1

Oh wow deze is goed! Dankjewel!!

 

Reageer