geaardheid


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een meisje van 15 jaar oud.

(sorry voor de spel fouten in heb dyslexie)

ik ben dus 15 jaar oud en ik vind het heel moeilijk om dit letterlijk te typen maar hier gaan we ik val op jongens en meisjes dus ik ben biseksueel. Ik ben gister er voor uit gekomen tegen mijn beste vriend en hij reageerde echt super goed en vandaag heb ik het tegen mijn therapeut verteld ( ik kom uit een zware depressie dus vandaar dat ik een therapeut heb) Maar ik vind het lastig om mezelf te accepteren en ben bang van wat andere vinden ook ben ik benieuwd over bijvoorbeeld beeld seks enzo kunnen jullie mij Heleen ik zou graag een gesprek hei over beginnen  okal vind ik dit super akward en moeilijk.


11 reacties

Pleas iemand reageer ik heb hulp nodig ik heb het vandaag verteld aan me mentor en me beste vriend gister maar ik kan niet meer stoppen met denken over dat ik biseksueel ben ik denk alleen maar o hou zou die reageren of hoe vertel ik dit mijn ouders of stel voor mijn klas weet het gaan de meiden dan niet raar doen bij gym bij het omkleden.   En zo gaan er duidende dingen door mijn hoofd hoe kan ik weer rustig worden en hoe accepteer ik me zelf pleas help?

Reputatie 3
Badge +4

Hey 

Je moet gewoon rustig blijven en jezelf zijn

 Het maakt hun waarschijnlijk niks uit. En als ze raar gaan doen niet op reageren. Hoezo bind je het ongemakkelijk om over seks te praten?

Dankjewel Peoplelover

Hey 

Je moet gewoon rustig blijven en jezelf zijn

 Het maakt hun waarschijnlijk niks uit. En als ze raar gaan doen niet op reageren. Hoezo bind je het ongemakkelijk om over seks te praten?

 

Dankjewel ja ik vind het moeilijk om in het algemeen te praten over mijn biseksueel me geaardheid niet perse over seks

Reputatie 3
Badge +4

Ja snap ik je moet gewoon jezelf blijven jij veranderd toch niet omdat je bi bent. Je moet altijd eerlijk blijven

Ja ik weet dat ik me zelf moet blijven maar wie ben ik eigenlijk en hoe accepteert ik me zelf

ik heb het mijn beste vriend en mijn mentor verteld door deze achtergrond te laten zien die ik zelf gemaakt heb op Snapchat en was best trots op hoe hij er uit zag alleen ik twijfel of het wel goed idee is om het op deze manier te vertellen

 

 

Reputatie 1
Badge

Hey hey, 

Ik zou zeggen wees jezelf ( je kan uit de kast komen op verschillende manieren als dat nog nodig is bijv vertellen een brief schrijven of er een spel van maken) die van snap hat is ook creatief. Verder zou ik zeggen er is niets mis met bi of iets anders zijn, en als mensen dat niet snappen dan missen ze een brein ( sorry maar ja) ik hoop dat het lukt

Veel succes 

het @Help hoe moet ik veder je hoeft je geen zorgen te maken ofzo. Je bent jezelf en eerlijk. Dat vin ik persoonlijk het belangrijkst en denk dat dat de rest ook vind. Ik denk dat ik zelf hetero ben maar weet het nog niet zeker want ik heb soms ook wel is bij een jongen gehad van zo die is leuk en dat ook bij een meid, dus twijfel nog wel is.

Er is niks mis mee met bi, je moet juist ij zijn dat je er voor uitkomt en als de rest dat niet accepteert dan is dat hun probleem. 

Ik zelf ben bevriend met mensen van verschillende geaardheeden . Hetero , bi, of gay. Wij accepteren elkaar, en dat is erg fijn. Sommige van ons weten het nog niet waaronder ik zelf (ben trouwens een  jongen van 15 en heb ook dyslexie ) maar dat maakt de rest niet uit. We zijn een grote hechte groep, de groep en ik hebben bijvoorbeeld geen probleem dat een vriend en een andere vriend van mij (ze zijn bijde bi))  elkaar zoennen ofzo.we kunnen alles kwijt aan elkaar, wat erg fijn is.we hebben ook meiden in de groep dus dat is ook wel is fijn als ze hun mening geven. We hebben met elkaar afgesproken als er iets is dat ze altijd bij een van ons kunnen praten. Ik ben een veilige haven voor hun en zij voor mij, we kunnen praten met elkaar over vanalles en nogwat. Als de een iets niet wil vertellen dan begrijpen we dat ook en laten hem of haar dan met rust als hij dat wil en zo gaat dat een beetje bij ons. 

 

Hopelijk helpt dit je en trouwens mooie manier om te vertellen dit trouwens met die foto. 

Groetjes gebruiker c

Heel erg bedankt voor jullie hulp @Gebruiker c  @Peoplelover en @Just.me.  het heeft me geholpen. Xxxx

Heel erg bedankt voor jullie hulp @Gebruiker c  @Peoplelover en @Just.me.  het heeft me geholpen. Xxxx


👍👍daar is dit forum voor.

Reageer