Vraag

Geaardheid

  • 1 January 2018
  • 11 reacties
  • 220 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen,
Eigenlijk heel mijn leven heb ik meisjes leuk gevonden zelfs een paar weken geleden nog vond ik een meisje heel leuk maar die heeft nu een relatie.
Laatst heb ik gelogeerd met een vriend en dacht ik veel na over seks enzo.
Sinds die blijft de vraag, ben ik gay in mijn hoofd rondspoken. Begrijp me goed, ik heb niks tegen homo 's maar omdat ik zelf me altijd als hetero heb gezien ben ik nu heel verward. En eerlijk gezegd zie ik ook geen relatie zitten met een jongen. Het pun is alleen dat ik nu best veel fantaseer over jongens en ik meisjes en stuk minder aantrekkelijk vind dan eerst. Ookal weet ik niet of dat komt omdat ik dat vind of omdat ik continue zit te kijken vind ik haar knap

11 reacties

Mijn vraag is eigenlijk wat moet ik doen en wat ben ik
Oh en thx voor the skip iedereen;)
Hoi,
Ik herken wat je zegt door ervaringen die ik heb gehad. Ik heb 3 jaar rondgelopen in twijfel, ik begon jongens leuker te vinden dan meisjes. Ik weet nu sinds vorig jaar dat echt op jongens val omdat ik verliefd werd op een jongen), maar ben er pas sinds een weekje ofzo voor uit. Bij mij was het ook zo dat ik soms ook wel een meisje leuk/knap vond, maar ik dacht liever aan jongens. Op een gegeven moment zul je je echt wel beseffen waar je nou echt op valt, het kan alleen even duren. Het is op deze leeftijd ook echt niet raar dat je verward bent over je geaardheid. Ik hoop dat je iets aan dit verhaaltje hebt gehad. ☺
Heyy ik zit ook altijd te denken dat ik een jongen verkering wil vragen maar ik ben bang dat ik dan gepest word en daarom zeg ik het altijd op de app dat ik die gene leuk vind maar ik val ook gewoon op meisjes

Xxx miker24❤️?
Plottwist dankjewel voor je reactie
???
Ik heb zelf ook een topic staan over mijn tijd in twijfel, misschien heb je daar nog iets extra's aan. ?
Plottwist ik heb een vraag aan jou




Hoe is het eigelijk om met een jongen verkering te hebben? Ps ik heb nog nooit verkering gehad met een jongen maar ik ga het wel een keer doen
Helaas heb ik nog geen relatie, maar al wel gay-seks gehad, en dat is echt geweldig. Ik kijk zeker uit naar het moment dat ik de ware zal vinden. ?

Reageer