Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen van 14 jaar en ik denk continu aan mijn geaardheid de laatste tijd. Ik kijk de laatste tijd heel veel naar jongens maar steeds als ik merk dat ik jongens leuker vind dan meisjes dan wordt ik boos op mezelf dus accepteer ik mijzelf niet. Ik hou er niet van om de stempel gay te krijgen want ik ben niet zo’n iemand die zichzelf thuis vind horen bij die mensen. Ik vind dat ze gay zijn veel te uniek maken met die prides enzo. Weet iemand wat ik hiermee moet doen?

Sorry dat het geen duidelijke vraag is maar ik ben erg verward.

Als je gay bent betekent niet dat je opeens heel anders bent, je houdt gewoon van het zelfde geslacht. Daarvoor hoef je niet boos op jezelf te zijn. Je maakt het jezelf alleen maar lastiger. Probeer je misschien niet zo te focussen op jongens of meiden. Het komt vanzelf wel. Dus er is niks om je zorgen over te maken. Als jij van jongens houdt, dan vind je dat. En dat is helemaal niet erg 


hey,

Je hoeft jezelf geen label te geven als je jezelf daar niet fijn bij voelt 🙂. En wees niet boos op jezelf, je bent goed zoals je bent! ik raad je aan om dit met je ouders te bespreken ( als je jezelf daar fijn bij voelt, hoeft niet als je dat niet wil ). 

ik wens je heel veel suc6! 🙂 ( ik hoop dat dit geholpen heeft ) 


Heyy

Het is niet omdat je gay bent dat je onmiddellijk moet meedoen met gay prides enzo. Het is niet omdat je gay bent dat je exact hetzelfde bent. Als je gay bent ben je niet onmiddellijk een compleet ander persoon. Je bent wie je bent, en of je nu gay of hetero bent dat veranderd niks aan jezelf als persoon. Je karakter veranderd niet als je ontdekt dat je op hetzelfde geslacht valt. Sommigen maken dat graag duidelijk zichtbaar, door bijvoorbeeld mee te doen aan gay prides, maar dat moet helemaal niet. Wees gwn lekker wie je bent, of dat nu gay of hetero is.


Reageer