Skip to main content

gay zijn in omgeving waar t niet normaal is

• July 12, 2025
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben dus gay en ik zit in een omgeving waar dat niet echt word geaccepteerd mijn ouders weten t nog niet eigenlijk helemaal niemand behalve ik, ik geloof zelf wel in god alleen dat hij wel iedereen accepteert alleen iedeeen in m’n omgeving is er tegen inclusief m’n vrienden en idk wat nu, hebben jullie dat ook?

4 reacties

Beste ​@Randomguyyy het is (helaas) erg normaal dat mensen het niet helemaal eens zijn met homosexueel zijn, praat hier over met iemand die je vertrouwd zoals een docent/mentor

VRIENDELIJKE groet, That_bisexual_guy314159E

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

god is all lievend, en neemt je voor wie je bent. inderdaad wat de gene boven me zegt. praat er over, of met een vertrouwenspersoon of met de kindertelefoon. 

• Net nieuw
  • November 26, 2025

Hallo! Ik vond het ook altijd eng om het te vertellen! Uiteindelijk gedaan! Niet echt haat gehad gelukkig! Als je erover wilt hebben laat het weten!

iwannaseeyoudance
Forum|alt.badge.img

(Ik neem aan dat je christelijk bent) het stuk in de Bijbel dat een man niet met een andere man mag is heel recentlijk. het ging namelijk eerst over pedofilie, en toen was dat veranderd. het maakt dus niet uit of je homo bent, dat is helemaal oké :)

Forum|alt.badge.img
  • December 27, 2025

ik heb exact hetzelfde en ik ben al 3 jaar aan het struggelen met mijn sexualiteit, ik vertel mijn ouders daar niks over omdat zij altijd zeggen ‘kijk (random jongen uit mijn klas) is gay, daarom is hij raar’ of andere onzin ik ga het denk ik ook nooit vertellen , en dat is oke! dus doe vooral wat JIJ wil NIET iemand anders, als jij nooit uit de kast wil komen, wie boeit? doe wat je zelf wil!!! dan komt het goed!!!!!!!!!!