Vraag

gay of niet?

  • 12 February 2021
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoii mensen ik 


( ik ben een jongen van 13 )


 ik ben nogal onzeker ik vind het heel erg belangrijk wat andere mensen van mij vinden en pas me daar ook op aan het probleem is dus ik vind nepnagels dus super leuk enz en make up maar ben bang dat mensen over me gaan oordelen en slechte dingen over me zeggen of dat ik gepest word dat wil ik natuurlijk niet en mijn ouders weten ook nog niet dat ik dat allemaal leuk vind enz en soms denk ik er wel eens aan om tegen mijn ouders te zeggen dat ik gay ben zodat ik dan gewoon nepnagels enz kan doen want mijn ouders vinden het denk raar als ik nu gewoon nepnagels op doe 

hebben jullie tips 

gr lollyy xx


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Wat leuk dat je dat leuk vindt! Het is gewoon oké om als jongen nepnagels en make-up te dragen. Dus doe vooral je ding. Het heeft verder ook niet perse iets te maken met je geaardheid.

Ik snap dat je bang bent om gepest te worden, maar er zullen ook veel mensen zijn die het tof vinden dat je je ding doet. Trek je niks aan van wat mensen allemaal van je (gaan) vinden, ookal is het soms moeilijk.

Je kan inderdaad gewoon aan je ouders vertellen dat je gay bent, als jij daar klaar voor bent en het een goed moment lijkt. Het hoeft echter geen reden te zijn om nepnagels en make-up te dragen hoor. Dat kan ook als je nog niet uit de kast bent. Maar ik begrijp dat het dan makkelijkers is.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Blijf jezelf en heel veel succes!

 

joeeeeee

Reageer