Skip to main content

hoii mensen ik 


( ik ben een jongen van 13 )


 ik ben nogal onzeker ik vind het heel erg belangrijk wat andere mensen van mij vinden en pas me daar ook op aan het probleem is dus ik vind nepnagels dus super leuk enz en make up maar ben bang dat mensen over me gaan oordelen en slechte dingen over me zeggen of dat ik gepest word dat wil ik natuurlijk niet en mijn ouders weten ook nog niet dat ik dat allemaal leuk vind enz en soms denk ik er wel eens aan om tegen mijn ouders te zeggen dat ik gay ben zodat ik dan gewoon nepnagels enz kan doen want mijn ouders vinden het denk raar als ik nu gewoon nepnagels op doe 

hebben jullie tips 

gr lollyy xx

hey, 

ik heb ook hetzelfe, mn ouders weten nog niet dat ik gay ben en dat ik makeup wil dragen. chek ff mn topics om alvast wat ideen op te doen!


hai,

ik ben zelf lesbisch en ik heb ook een hele tijd kleding gedragen die ik niet leuk vind en juist wel make-up moeten dragen dus ik weet ongeveer hoe het is. Nu is het voor mij natuurlijk wel iets makkelijker want gay-vrouwen worden nou eenmaal wat meer geaccepteerd. Als je familie niet homofobisch is zou ik uit de kast komen want dat maakt het wel wat makkelijker voor je. maar je veiligheid staat altijd voorop.

hoe moeilijk het ook is als het niet veilig is om uit de kast te komen kun je het beter niet doen.

Ook is het misschien een goed idee om een account te maken op Jong&Out (daar moet je wel bewijzen dat je onder de 18 bent maar dat kan ook gewoon met je OV-chip) dat is een forum voor andere LGBTQ+ leden en het is daar altijd heel gezellig!

hopelijk heb je hier iets aan

groetjes,  mij 


 
(onnodige quote verwijderd)

heyy het probleem is dus ik val iet op jongens tot nu toe zoals ik al zei is het miscchien handig om te zeggen dat ik gay ben zodat ik gewoon kan doen wat ik leuk vind 

voordelen ik kan doen wat ik wil
nadelen ik kan gepest worden 
😞


Reageer