Vraag

gay of niet

  • 13 November 2020
  • 5 reacties
  • 315 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen, ik heb een vraagje. Ik ben 15 en ik vind een bekende jongen knap en soms kom ik op hem klaar. Betekent dit dat ik homo ben of niet?

 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey,

 

nee dit hoeft niet per se. homo/gay is dat je je aangetrokken voelt door manen. en bi vrouwen en mannen. het hoeft niet maar dat kan je zelf het beste uitvinden

 

MVG annoniemejongen

Badge

Hoi,

Ik heb soms constant de neiging om naar iemand in de klas te kijken. Soms denk ik bij mezelf of ik niet gay ben maar daar ben ik dus nog niet uit

 

Val je ook op meisjes?

Heyy,

 

Het kan zijn dat je je seksueel aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht, maar dat wilt niet zeggen dat je gelijk met mannen gaat op romantisch gebied.

Het is gewoon een beetje ontdekken wat je wilt, en het kan allemaal wel heel verwarrend zijn maar je komt er vast wel uit, gewoon open staan voor alles

 

groetekes

Reputatie 3
Badge +4

Hallo iedereen, ik heb een vraagje. Ik ben 15 en ik vind een bekende jongen knap en soms kom ik op hem klaar. Betekent dit dat ik homo ben of niet?

 

Je weet zelf het beste of je gay bent of niet.

Ik wist het zelf ook niet zeker, maar toen ik me realiseerde dat ik mijn beste vriend heel leuk vond 

heb ik hem gevraagd voor Verkering en hij zei ja. 
Hieruit moet je halen dat je eerst je eigen situatie moet kijken en dan labelen, in plaats van jezelf willen labelen alvorens

iets te doen.

 

JustAMathBoy

Reageer