Skip to main content

Gay naar een vrouwen stripshow

• July 25, 2026
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi, ik zit even met wat lastigs in me hoofd wat ik even wilde delen 

Ik ben nu 14, ik ben gay maar nog niet uit de kast. ik zit dus nu op spanje op een camping samen met mijn zus en stiefzus (en ouders natuurlijk) 

maar gisteravond was er dus in de discotheek van de camping een soort strip achtige show waar 4 jongens zonder shirt 4 verschillende opdracht rondes moesten doen.

nu is hetzelfde concept dus vanavond maar dan met vrouwen nu willen ze natuurlijk dat ik hier heen ga ik wil ook wel maar ja ik vind dat toch lastig want ja ik ben gay dus ja ik weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan dan zegmaar en er ligt gewoon veel druk op me van me zussen en ouders omdat zij gister bij meerdere onderdelen hebben meegedaan en uiteindelijk zelfs na de show heeft mijn stiefzus gezoend met een van die jongen.

Dit wilde ik gewoon even kwijt want ik vind dit gewoon lastig want hier is het lastig om mezelf te verstoppen voor wie ik eigenlijk ben. Wat ik al heel lang wel doe.

Ik heb toch liever dat ik het ooit uit mezelf vertel dan dat mensen het eigenlijk al doorhebben zegmaar.

Lang verhaal uiteindelijk geworden maar als iemand iets vergelijkbaars meemaakt / heeft meegemeaakt ben ik daar benieuwd naar.

Tips / advies ook altijd welkom

1 reactie

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • August 11, 2026

heyyy,

Dit kan aan mij liggen, neem me niet kwalijk, maar waarom ga je op je 14e met je familie naar een stripshow? 

Nu je probleem dan natuurlijk want ik neem aan dat je niet zoveel keuze hebt als je hier een topic over maakt. Je zou eventueel kunnen aangeven dat je het ongemakkelijk vind en liever niet gaat of helaas dan alleen kijken. Het is je goed recht om ditsoort dingen niet leuk te vinden, of je nou gay bent of niet. Kom uit de kast op het moment dat het veilig is en jij dat wil, geen druk, ook niet door zo'n stomme stripshow.

Heel veel succes!

gr Smokey