Skip to main content
Vraag

gay, hetero of iets anders? ik weet niet wat ik ben

• October 25, 2025
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal, ik weet het allemaal niet meer. Ik weet niet of ik gay, hetero of iets anders ben. Hoe kom je daarachter? Mijn zus heeft me laatst verteld dat ze lesbisch is en nu begin ik te twijfelen over mezelf ( eigenlijk daarvoor al) en ik voel me er rot over. Als ik gay ben wil ik niet dat mensen dat zijn omdat mensen die dat zijn vaak minder serieus worden genomen. Ik vind dat ontzettend lastig.

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 25, 2025

Ik twijfelde ook weleens over wat ik voel en voor wie, ik ben zelf bi dus snap je erg goed. Het is superverwarrend, maar je hoeft nu echt nog niet te weten of je gay, hetero of iets anders bent. Je mag gewoon voelen wat je voelt en dat rustig uitzoeken. Heb ik ook gedaan

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img

Dankje!

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • October 27, 2025

Hey ​@semishereforyoutohelp dat klinkt moeilijk en ik snap het ook zeker wel, dat is niet iets wat je zomaar bedenkt hè!

Ik ben er zelf vrij zeker van dat ik hetero ben omdat ik al 4 keer (🫢) het tegenovergestelde geslacht leuk vond/vind. 

En jij dan? Heb jij nog nooit iemand leuk gevonden? 

Het geeft ook niet wat je geaardheid is want jij bent jij, en je bent gewoon goed zoals je bent 😎

Liefs xxx Yusa