Skip to main content
Vraag

gay en verliefd op mijn beste vriend

• April 21, 2025
  • 5 reacties
  • 224 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben 14 en ik ben gay 

Ik denk dat ik verliefd ben op mijn beste vriend

ik weet niet of die ook gay is

we liggen wel tegen elkaar aan in bed enzo maar 

hoe vraag je dat dan?

5 reacties

Forum|alt.badge.img

Hoi!

Dit is mij ook overkomen, helaas niet zo goed uitgepakt.

Weet hij dat je gay bent? Anders is het misschien handig om dat eerst te vertellen.

Vraag het hem gewoon! Het is misschien wel moeilijk, maar wel de moeite waard. Succes!

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy ​@Popcorn123  ik ben zelf pansexueel (denk ik dan heb ooit een crush op een jongen gehad verder aleen meiden) maar mijn tip als je bang bent je hoeft niks doe wat goed voelt dat is wat het beset werkt en mischien is hij niet gay maar het is het handigste om hem eerst te zeggen dat je gay bent (als je weet dat hij lgbtq niet haat net als mijn halve school) dan als hij gay is zou hij eventueel jou om verkering kunnen vragen hoop dat julie verkering krijgen groetjes anoniem1305

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 8, 2025

heyy ​@Popcorn123  ik ben zelf pansexueel (denk ik dan heb ooit een crush op een jongen gehad verder aleen meiden) maar mijn tip als je bang bent je hoeft niks doe wat goed voelt dat is wat het beset werkt en mischien is hij niet gay maar het is het handigste om hem eerst te zeggen dat je gay bent (als je weet dat hij lgbtq niet haat net als mijn halve school) dan als hij gay is zou hij eventueel jou om verkering kunnen vragen hoop dat julie verkering krijgen groetjes anoniem1305

Ga het proberen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 8, 2025

Hoi!

Dit is mij ook overkomen, helaas niet zo goed uitgepakt.

Weet hij dat je gay bent? Anders is het misschien handig om dat eerst te vertellen.

Vraag het hem gewoon! Het is misschien wel moeilijk, maar wel de moeite waard. Succes!

Hij weet niet dat ik gay ben…

• May 8, 2025

Hey, wat knap dat je dit durft te zeggen. Verliefd worden op een goede vriend kan superverwarrend zijn, zeker als je niet weet of hij hetzelfde voelt. Het feit dat jullie zo close zijn (zoals tegen elkaar aan liggen) zegt misschien iets, maar dat hoeft niet altijd te betekenen dat hij ook op jongens valt.

Als je het wil vragen, probeer dan iets kleins en veiligs, zoals:
“Mag ik iets vragen? Heb jij ooit gevoelens gehad voor een jongen?