Skip to main content
Vraag

Gay, Bi? Ik weet et nie.

• August 17, 2025
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Anonieme banaan
Forum|alt.badge.img

Hey, ik zit met een probleem

Ik zit nu al een tijdje met een probleem, ik denk namelijk dat ik wel eens gay zou kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker.

Ik ben het 2 jaar geleden beginnen denken toen ik besefte dat ik wel veel naar jongens keek en (een beetje) minder naar meisjes, ik heb zo ook al afgetrokken en gepijpt met een oude vriend.

Het probleem is dat ik de laatste 3 jaar al wordt gepest omdat ik volgens anderen op mijn school gay was, ik heb toen steeds gezegd dat het niet waar is, maar ik ben dan toch daarover beginnen te denken.

Nu realiseer ik me dat ik mss wel eens gay of bi zou kunnen zijn, maar ik durf dit ook gewoon niet onder ogen te komen, bang voor de gevolgen die dit zou kunnen hebben op school en in mijn familie, want mijn vader en zus lachen wel eens met gay mensen dus ik durf hier ook niets over te zeggen tegen mijn vader, tegen mijn moeder durf ik het gewoon ook niet te zeggen

Heeft iemand van jullie een oplossing, idee, of zelf zoiets meegemaakt, laat het me dan aub weten want ik wil echt graag een oplossing voor mijn probleem

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 18, 2025

Ik herken je, ik ben bi denk ik. Maar ik ben er ook niet voor uitgekomen. Ik heb nog geen vriendin gehad, geen idee of dat ooit gaat gebeuren. 

xx liefs Wolf 🐺

Puppycorn
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 18, 2025

Ik begrijp je volledig! Ik denk ook dat ik bi of lesbi ben maar weet het ook totaal niet! Heeft iemand tips? 

Liefs x

• Net nieuw
  • August 19, 2025

hoi!

ik ben zelf pan denk ik. ik was eerst bi. ik was heel open enzo. ik heb een vriendin die een net een maand uit de kast is als trans dus ze was ooit een jongen. ik behandel haar als een meisje maar haar ouders nog niet. ik heb zelf ouders die het niet boeit en dat is soms lastig. ik ben niet met hun openlijk maar juist met mijn vrienden. ik snap hoe je je voelt. ik voel me nogsteeds bi maar soms denk ik bi is alleen jongens en meisjes en dat bevat niet mijn trans vriendin. dus daardoor ben ik na onderzoek uitgkomen op pansekueel. een tip is om heartstopper te kijken op netflix staat deze serie. dit heeft mij geholpen. je kan trwns ook de boeken lezen!

groetjes pannetje!!