Laat weten
Xx me
ik ben 15 en Gay. ik ben uit de kast gekomen op 14 jarige leeftijd. het is dan erg lastig want iedereen vind je te jong. maar verder ik had in het begin het zelfde als jou. ook al toen ik 12 was. dus wacht er mee en kijk hoe het verder gaat. (hier praten helpt echt)
Groeten Jonathan
ga je ook alleen met meisjes om en hoe heb je de moed verzamelt om zo snel uit de kast te komen?
Nou pik, ik weet het wel zeker, jij bent denk ik wel gay. Ga meer op onderzoek uit waar je je het meest door
aan getrokken voelt. Denk niet dat je BI bent, Maar alles kan. Cuzz its very gay, Luvv it :D
gr. Itoyo
ik heb hetzelfde probleem
zoals het klinkt ben je waarschijnlijk gay. of biseksueel. als jij je seksueel meer aangetrokken word tot jongens is het waarschijnlijk zo dat je op jongens valt. zolang je dit kan accepteren is het het makkelijkste. als je dit wegstopt dan zul je misschien nooit echt eerlijk erover kunnen zijn. o en wist je, het is ECHT ECHT absoluut niet raar. 1 op de 3 mensen vallen op hetzelfde geslacht.
hoop dat je hier wat aan hebt
xx
Hoi
goed dat je meedenkt en dat je wil helpen! Het aantal dat je noemt, 1 op de 3, klopt alleen niet helemaal.
18% van de vrouwen zegt dat ze (ook) seksueel aangetrokken is tot hetzelfde geslacht, en bij de mannen is dat bij 13% zo.
3% van de vrouwen noemt zichzelf lesbisch en 3% noemt zichzelf bi, en bij de mannen is dat beiden 2,5%.
Groetjes,
Marieke , De Kindertelefoon
Ik denk dat je homo bent maar weet het niet zeker.
voel je hetzelfde voor meisjes? dan ben je bi zo niet waarschijnlijk gay.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.