Vraag

flirten jongens als jongen

  • 18 August 2022
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey

Er is nu een cute collega op werk (supermarkt )aangenomen.  Hebben jullie tips om met hem te flirten/ vrienden te worden. Allee tips zijn welkom 

xx je gayboy die weer een crush heeft… ben er trouwens vrij zeker van dat hij homo of op zijn minste bi is. Hoe moet je dat eigenlijk subtiel vragen ??


3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Je zou mis gewoon bijvoorbeeld als je met hem op het zelfde pad zit en je praat een beetje kan je zo zeggen van hoe gaat het met de dames en mis zegt ie iets van nee ik val niet op vrouwen en dan kan je zeggen van O ik ook nie en mis kan je verder improviseren ik hoop dat het werkt laat het me weten of je het gaat gebruiken ik begrijp het ook als je het niet gebruikt want ik val zelf nie top jongens maar ik wens je veel succes.

Reputatie 1
Badge +1

Of je vraagt gewoon of hij bi of homo is dat is tegenwoordig niet meer zo’n gekke vraag 

 

of je zegt: vertel iets over jezelf en misschien verteld hij het dan 

 

ik weet niet of dit nuttig was ik hoop het wel 

Reputatie 1
Badge

Dankjee

Misschien ga ik dan gwn zeggen idd hoe gaat het me dames. Dat is een goeie tip want dan is het niet gelijk zo direct. Vergeleken met als ik het direct vraag. Ik moet vanmiddag werken. Ik hoop hij ook. Ik houd je op de hoogte 

 

Reageer