Skip to main content

Fijne paarse vrijdag! 💜

• December 12, 2025
  • 26 reacties
  • 466 Bekeken

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4

Hoihoi,

Fijne paarse vrijdag iedereen! 💜

Op paarse vrijdag vieren we dat iedereen zichzelf mag zijn. 

Hebben jullie vandaag iets paars aan? 

Ik wel :)

Groetjes ​@Wolkje 💜

26 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 12, 2025

Heyy! Ik wist het eerst niet, moest mn moeder tegen me zeggen 🫣💜 ik heb paarse sokken aan, de andere dingen niet want de paarse was is nog niet gedaan 🥲 Dus doei paarse hoodie en t shirt xD

Liefs Yusa 😘

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 12, 2025

Ja, ik heb zeker iets paars aan vandaag! Ik ben een echte straight ally, ik ben zelf niet LHBTQ+, maar heel veel van mijn vrienden wel. Ik heb ook vandaag voor het eerst in mijn leven mijn nagels gelakt, naar aanleiding van Paarse Vrijdag (paars natuurlijk😄).

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 12, 2025

@PietPirat leuk dat je je nagels hebt gelakt! Ik zag wel iets staan in een ander topic dat make up je wel interessant lijkt, toch 😉 ps deze emoji is echt perfect 💅🏻 ☺️ trouwens ik heb ook een paars elastiekje in mn haar, het is best lang ATM. In januari ofzo maar weer naar de kapper. Het is deze: 

Hij ziet er niet uit xD, was gewoon gratis bij een jeans van mn zus. Maar ik moest toch iets 😎

Liefs Yusa 😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 12, 2025

Heyy,

Dit is echt erg eigenlijk, maar deze sokken zijn het enige wat ik heb met (een beetje) paars..😅 Heb die nu maar aan gedaan😉

Zwarte sokken met kleurrijke kattengezichten in geel, blauw, roze, oranje en turquoise; gemaakt van een zachte stof met een reguliere vorm.

@PietPirat leuk dat je je nagels hebt gelakt😊 Ik heb nog wel nagellak maar alleen blauw en doorzichtig, geen paars..🥲

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 12, 2025

Fijne paarse vrijdag iedereen! 🥰😉

Liefs, Tover xxx

-afbeelding verwijderd ivm forumregel 3-

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 12, 2025

@Yusa dat van die make-up klopt inderdaad. Ik vond Paarse Vrijdag een goede gelegenheid om dat maar eens te gaan doen! 

-foto verwijderd ivm forumregel 3-

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 12, 2025

Natuurlijk draag ik paars! 💜

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 12, 2025

@PietPirat  het is idd met ai verbeterd, zie knipoog.  De achtergrond was ook te herkenbaar. Sorry als jou dat stoort. 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 12, 2025

Hoi hoi, insgelijks allemaal! 💜 Groetjes liefs Tartan X 

P.S. ​@Tover01  je hoeft je niet te verantwoorden. Snap eigenlijk ook de opmerking van ​@PietPirat  niet.  Er zijn wel gekkere dingen op dit platform waar je je aan kunt ergeren. Ik bewerk ook wel eens pics met Gemini. Niks ergs aan.

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 12, 2025

​​@PietPirat 

Ik ben laatst begonnen met oogschaduw en mascara

Ik heb het nu ook op :)

Groetjes ​@Wolkje 

-tekst verwijderd ivm andere verwijderde berichten-

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 12, 2025

@Tartan16  dat is zeker waar, maar ik begrijp gewoon niet zo goed waarom je een AI-gegenereerde foto van Paarse Vrijdag zou posten, wat heeft dat voor nut? Verder heb ik helemaal niks tegen ​@Tover01 hoor, laat dat duidelijk zijn!

Mango11
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 12, 2025

Hoiii!

Tuurlijk draag ik paars!💜

Ik heb alleen geen paarse kleren dus ik heb alleen mn nagels gedaan, het was super eng omdat ik nog niet uit de kast ben voor mn klas, en ik kreeg wel wat rare blikken. Het is wel ironisch dat mij op school eigenlijk de kleur paars helemaal vermijdt wordt op paarse vrijdag, omdat je dan "gay" bent, sommige mensen snappen blijkbaar niet dat dat niet perse hoeft, je kunt ook gewoon ally zijn tuurlijk! De opkomst was dan ook bijzonder laag. 

En wat is dit een leuk topic zeg! Nu weet ik ook dat ik niet de enige was vandaag (op school wel, helaas.

Doeiii, fijne paarse vrijdag verder!💜

-afbeelding verwijderd door De Kindertelefoon ivm forumregel 3-

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 12, 2025

@Tartan16  dankjewel. Je hebt wel gelijk maar voor mij is op deze manier de lol van dit soort uploads er wel af. Ik probeer iets liefs, grappigs en anoniems wat ik met mijn meisje heb gemaakt (daarom bewerkt) en krijg een soort verwijt met een bewijs alsof ik iets verschrikkelijks heb gedaan. Daarvoor ben ik niet op het forum. Ik ga even nadenken maar ik voel me nu echt een soort verdachte ofzo. Op deze manier hoeft het voor mij niet.  Geen zin in. 

Ik hou van jullie en toch fijne paarse vrijdag! 💜😘Liefs, Tover xxx

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 12, 2025

Hai ​@Tover01,

het spijt me ontzettend als ik je je zo heb laten voelen. Ik dacht dat die afbeelding volledig AI-gegenereerd was, en begreep daarom niet waarom je hem postte. Dat probeerde ik op een neutrale manier te polsen, ik zie nu ook dat dat waarschijnlijk best wel agressief overkomt. Ik begrijp het helemaal als je hier verder niet meer op wilt reageren, maar weet wel dat het me echt spijt en ik echt geen slechte intenties had. Sorry.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 12, 2025

Heyy lieve ​@Tover01 ,

Alsjeblieft niet over in zitten😘 Volgens mij bedoelde ​@PietPirat het niet zo❤ Ik ga nu een aanname doen dus sorry voor als ik het niet goed zeg, maar ik denk dat ​@PietPirat het vooral bedoelde alsin dat het hem opviel dat het AI is, niet dat je iets fout hebt gedaan of als beschuldiging❤ Een echte foto is leuker maar ik snap dat dat nu niet kan, dus dan is dit een goede oplossing.

@PietPirat Misschien kun je het een beetje als stockphoto zien zeg maar, dus meer als toevoeging ergens op🙂

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 12, 2025

Hoi hoi, kom lieverds, het gaat om iets leuks en goed bedoelds 😘 ​@Cantaloupe  en ​@PietPirat volgens mij zegt Tover dat de foto om voor hun goede redenen is bewerkt, niet volledig gegenereerd. Dat is voor mij voldoende en ik geloof hem natuurlijk. Heb trouwens überhaupt geen vragen of opmerkingen bij iemands onschuldige posts, dat is aan degene zelf. Je kunt dat mooi of niet mooi vinden maar dat is verder aan jezelf. Laten we elkaar nu dan dus wederom on topic een (als het aan mij ligt) mooi en welbewust paars avondje en weekend wensen! 

💜👩‍❤️‍👩🪻🎆

Groetjes liefs Tartan X 

@Tover01  ♥️wees niet boos, het was niet naar bedoeld, zie maar wat ​@PietPirat  zegt. ♥️😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 14, 2025

@PietPirat  dankjewel. Wmb prima zo. Fijn dat je het zo uitlegt. 

Liefs, Tover xx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 14, 2025

Trouwens p.s. ​@Wolkje  goed initiatief dit topic!! 💜 Liefs! Xxxx

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 14, 2025

Hoi ik heb een shirtje gedragen met tekst. Out in the open, laat ze maar kletsen 🤘😁😈😻💜💟 boeiuh! Mensen bemoeien zich al veel te veel met elkaar. Daarover gesproken, ​@PietPirat  op zich netjes je excuses aan ​@Tover01  maar in the first place, het beoordelen is niet jouw taak. Ik ben gewend om het aan de moderatoren over te laten wat iemand wel en niet mag plaatsen, maken en hoe die dat doet.  Daar heb ik als forumlid helemaal niets over te zeggen. Zolang de moderators en de regels iets toelaten dus ook stock, ai of bewerkt , dan is dat gewoon prima. Iemand zal goede redenen hebben en zeker zulke toppers als ​ Tover. Snap zijn reactie wel, je ging er behoorlijk stevig in. En om zoiets onschuldigs. Terecht dat je je excuses aanbiedt. En fijn dat hij zo lief is en zich nog verantwoord ook. Ik zou me er heel anders onder voelen tbh. Een leerpunt voor iedereen, laat het beoordelen van uploads over aan de moderatie en zeg gewoon niets als je je eraan zou storen. Het elkaar de maat nemen richt alleen maar schade aan.  Tover ik vind je echt netjes en blij dat je blijft. Zou doodzonde zijn van niet. ♥️

Doby xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • December 14, 2025

Hoi hoi, Nee zelf had ik niks paars aan. Ik was überhaupt vergeten dat het toen paarse vrijdag was🫣, maar had zoiezo niet gekund, want ik heb helaas geen paarse kleren of iets. Wel hangen er 6 vlaggen bij de ingang van school, met daarnaast aseksueel, vrouwen vallen op vrouwen, mannen vallen op mannen, bi seksueel en nog 2 andere 

Groetjes Lupus 

Ps: Het is niet erg als je iets met ai bewerkt i.vm met privacy ​@Tover01 !

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 14, 2025

@PietPirat  en ​@Dobymeis13  shake hands 🫱🏼🫲🏼het is allemaal al goed hoor♥️ niks aan de hand 😘 bedankt voor jullie berichtjes. Nu weer de blik naar voren 😉👍🏼  trouwens wat mij betreft is elke vrijdag paarse vrijdag! Ik vind het een mooie kleur! 😍 Liefs, Tover xxx

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • December 14, 2025

Hoi,

Leuk dat je er een topic over hebt gemaakt ​@Wolkje, bij mij op school was er haast niemand in het paars, wat ik eigenlijk best jammer vond. Ik had zelf een regenboogarmbandje en een T-shirt (Hier onder)

Dit was het enige met een beetje paars dat ik kon vinden in mijn kast😶😅  

(Jullie hadden ook echt leuke accessoires, ik ben wel een beetje jaloers😏)

Gr Smokey

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 14, 2025

Hey ​@smokey  dat is een mooi shirt! Prachtig in paars en ook nog een top band ! 🎸🥁🤘🏼 Mooi hoor 😍

Liefs, Tover xxx

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 16, 2025

Hallo Allemaal,

In dit topic waren meerdere afbeeldingen en/of foto's geplaatst van handen en/of vingers met nagellak, sommigen daarvan waren ook gegenereerd door AI. We snappen dat jullie willen laten zien hoe jullie uiting hebben gegeven aan Paarse Vrijdag, maar het plaatsen van deze afbeeldingen en foto's is in strijd met forumregel 3 namelijk:

3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum, zodat anderen jou niet herkennen. Dus:

• Plaats geen foto’s van personen - hieronder vallen ook afbeeldingen/foto's die gegenereerd zijn door AI.​​​​​​

Om verwarring of onduidelijkheid over de forumregels op het forum te voorkomen, hebben we deze foto's en afbeeldingen verwijderd. Reacties die alleen over de afbeelding of foto ging hebben we ook verwijderd. Doordat deze foto's en afbeeldingen wel eerst geplaatst zijn en hierdoor anderen dit ook zijn gaan plaatsen, ontvangen de gebruikers die deze foto's en/of afbeeldingen hebben geplaatst voor nu geen waarschuwing.

Onze excuses voor de verwarring!

Groet,

Carolien

• December 16, 2025

Ik droeg niks paars