Skip to main content
Vraag

fembot (online femboy) in minecraft

• May 11, 2025
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

ik speel dus minecraft waar ik een meisjes elven skin heb maar ik ben zelf een jongen en dan flirten jongens met me in minecraft en dan moet ik ze vertellen dat ik zelf een jongen ben (geeft meestal grappige reacties van hun)

maar dan had ik een keer dat iemand me een femboy noemde maar ik ben geen echte femboy maar een online femboy (ik heb dit zelf fembot genoemd)

maar is dit een bestaand woord en hebben julie tips (ben trouwens bi en het laat me meestal blozen als ze flirten)

ik wil geen jongens skin aandoen maar ik wil ook niet meer dat ze met me flirten maar ik wil ook geen femboy genoemd worden

3 reacties

FishFursona
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 30, 2025

Heyy!!

Femboy is eigenlijk gewoon een identiteit. Het is zo simpel als een jongen (Inclusief ftm natuurlijk!) die zich Feminien (Fem) representeert of zich zo voelt! Dit kan bijvoorbeeld door kleren te dragen die over het algemeen als '’Vrouwelijk'’ worden beschouwd zoals rokken en croptops, maar ook schattige hoodies. Maar soms ook gewoon online. Waarschijnlijk maakt die persoon daar dus gewoon een grapje over, het is niet iets persoonlijks of een scheldwoord

Maar jij bent de persoon die bepaald of je dit bent! Je kan gewoon tegen ze zeggen dat je het niet bent. Maar als je er toch voor kiest om er wel een te zijn, welkom in de community :3

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hooiiiii ​@anoniem1305

Het is helemaal oké dat je je meisjes elven skin wil blijven gebruiken en niet wilt dat jongens met je flirten. Mijn tip: wees gewoon eerlijk en duidelijk in je profiel of chat dat je niet op zoek bent naar flirten, bijvoorbeeld iets als “Ik ben bi, maar ik wil gewoon gamen zonder flirten.” Als iemand toch te flirterig doet, kun je vriendelijk maar duidelijk zeggen dat je daar niet op zit te wachten. Blijf vooral jezelf en gebruik eventueel humor, zoals je “fembot”-label, om het luchtig te houden. En blozen? Dat is juist menselijk en schattig! Je hoeft je niet anders voor te doen dan jij bent.

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 4, 2025

Dit is toch prima? Niks mee aan de hand