Vraag

Eerste kus...

  • 17 October 2023
  • 4 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Hallo iedereen!

Ik was even niet actief, maar ik heb een goede reden, dus dat gaan jullie hier lezen.

Op dit moment voel ik me een beetje raar. Ik heb zojuist mijn 1e logeerweekend achter de rug, en het was een groot succes, met 2 kinderen heb ik echt een klik. Verder was er ook een guy (Jack) die ik kende die ik leuk vond/vind, (van de groep naast mij) hij herkende mij de 2e dag pas, en nog steeds is hij een aardige gozer.

De 1e nacht sliep ik met een meid Ly (nepnaam) maar ik had daar niet echt een klik mee. Zij bleef maar 1 nacht slapen en toen kwamen Bib, en Hinde (nepnamen) bij mij op de kamer slapen.

Ik lag op het onderste gedeelte van het stapelbed, Bib boven mij, en Hinde in een los bed schuin naast het stapelbed, met een gangpad ertussen. Hinde was die dag pas aangekomen, en net als ik bleek zij fanfiction te lezen, maar dan van een game met anime karakters.

We kletsten met zijn drieën, en Hinde wilde steeds dat ik naast haar kwam zitten. (Als we iets hoorden rende ik snel terug naar mijn bed) we wisselden nummers uit. (Ik, Bib en Hinde) en het was heel gezellig, ik merkte wel al dat Hinde (ze heeft trouwens rood geverfd haar is wat voller en is wel aardig) erg touchable was. Ze sloeg haar arm om me heen, streek met haar vingers langs mijn zij. Heel subtiel, maar wel duidelijk. Ik vond het niet erg. Opgegeven moment hoorden we de leidsters hun kamer in gaan (de kamer naast onze.) dus ik ging in mijn eigen bed liggen en fanfiction lezen. Bib viel in slaap. (23:30 😂) opgegeven moment werd ik geappt door Hinde.

Kom dan weer.

Ik vroeg waarom, en dat mijn bed net warm was en haar bed kraakte als hel, dus ik wist zeker dat de leidsters dan zouden komen gaan checken. Ze bleef maar smeken (over de app) en ik vond het wel grappig, dus ik zei ook van:

Mijn bed ligt lekker, anders kom je maar naar mij toe.

Ze kwam en toen liet ik haar het verhaal over mezelf zien, en ze las het een troostte me en was heel positief. Het was heel fijn en we hebben zo een tijdje gelegen. Ze gaf (spontaan?) een kus op mijn neus. (Ze wist dat ik nog nooit iets gedaan heb, maar dat ik wrs wel op meiden en jongens val, zij valt ook op meiden.) ze vroeg zo of ik het oké vond en dat ik het echt moest zeggen als ik het niet fijn vond. En ze bleef het maar herhalen. Het was heel lief, maar ik vond het prima. En ze streelde me. Het was relax. We hadden elkaars hand vast en op gegeven moment begonnen we te zoenen. Maar ik voelde me dus een soort blubvis, dus ik heb toen ook maar hardop gezegd: “Ik heb echt geen flauw benul wat ik aan het doen ben.” Hinde zei dat ik het goed deed en dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat ik het goed deed. We gingen wel even door, maar het punt is. Ik voelde er niks bij. Ik vond het wel prima, en Hinde is heel aardig, maar het deed me nou ook niet echt iets als je begrijpt wat ik bedoel. (Het zoenen/tongen zelf, het cuddling was nice.)

Dus ik heb een beetje een paar vraagjes:

  1. Wat voelen jullie precies als jullie zoenen/tongen?
  2. Voelden jullie je ook bij de 1e keer als een blubvis?
  3. Hoe was je 1e keer zoenen/tongen?
  4. Wat moet ik nu doen? Want ik wil niet dat de leiding erachter komt, want anders zouden we miss niet meer op 1 kamer mogen, of ja dat soort gedoe.
  5. Hoor je iets te voelen als je zoent, of kwam het omdat ik haar eigenlijk niet echt kende?
  6. Had ik dit niet moeten doen?
  7. Hoe ga ik dit niet awkward maken tussen ons?

Pls help me out! Ik heb dus officieel getongd, maar ik heb geen idee wat ik er nu mee moet.

-OnlyMe


4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik weet niet precies wat ik hierop moet reageren😅 ik heb hier zegmaar 0.0% ervaring mee :) maar fijn dat het weekend leuk was!

Ik denk dat je Hinde wel even goed moet uitleggen hoe jij je voelt, want anders is dat nogal onduidelijk. Ik heb nog niet voor de eerste keer gezoend, dus ik kan die vragenlijst niet doen ;)

En die fanfiction van Hinde, is die van Genshin? Ik was gewoon nieuwsgierig :)

Liefs,

           M.

Reputatie 7
Badge +12

Ehhm, Hinde wist ook dat ditij 1e kus was, en ik heb wel gevraagd wat dit precies betekende, maar ik kreeg daarop een heel vaag antwoord.

De ship is van een game en de shipnaam is Akitoya.

-OnlyMe

Hoi @OnlyMe ,

Ik heb hier ook geen ervaring mee, maar doe gewoon waar je je zelf het beste bij voelt. Als je een beetje twijfelt en iemand nauwelijks kent zou ik het zelf niet doen. Ik denk dat je daarom ook niet echt iets voelde. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel @Jesse_6567 En @Natureflower , ik denk dat ik er niks mee ga doen en dat ik wel zie wat er volgende maand gebeurt. Verder kan het ook zijn omdat ik dan misschien toch niet ook op meisjes val, maar ik heb geen zin om daar nu over te piekeren.

-OnlyMe

Reageer