Skip to main content

Hallo allemaal

Ik ben een meisje van 14 en ik ben lesbisch. Ik heb veel vrienden die allemaal of hetro of bisexueel zijn, maar toch heb ik het gevoel dat ze mij niet helemaal begrijpen, omdat ze allemaal (gedeeltelijk) op jongens vallen en omdat ik dat niet doe voel ik me soms afgezonderd van mijn vrienden als ze weer over de nieuwe crush '’peer'’ praten ofzo. En als ik praat over een meid die ik leuk vind vinden ze (men hetro vriendinnen vooral) het leuk voor me maar kunnen ze er gewoon niet met even veel enthausiastme over praten. En ik ben een hele fem lesbienne dus je ziet ook niet van 'wow die echt gay' dus ik kan moeilijk vriendinnen maken die lesbisch zijn en dit wel bergrijpen. Ik denk ook best vaak aan sex enzo wat zij allemaal nog niet echt doen en ik wil er graag met iemand over praten maar als ik dit op zou brengen zouden ze doen alsof het heel vies is dus ik zit er een beetje mee. Kan iemand hier misschien aan relaten of een verhaal heeft dat ze eenzamer zijn door hun sexualiteit? ik zou het graag horen!

Heyy, ik snap je gevoel wel. Want al mijn vriendinnen die vallen ook alleen op jongens en dan is het moeilijk, om over een meisje te praten die je leuk vindt. Ik voel me dan wel alleen omdat ik me gevoel niet kan delen met mijn vriendinnen. En dat is heel eenzaam en niet leuk. En ik snap dat hele gedoe niet over jongens een fruit naam te geven.  Maar ik hoop dat je andere vrienden je accepteren, zoals je bent. En ik lees ook dat je vriendinnen niet blij voor je kunnen zijn als jij iemand leuk vindt. En ik hoop dat je een leuk meisje vindt die jou ook leuk vindt, en dat al je vrienden blij voor je zijn. En ik vindt het ook raar dat mensen denken dat seks vies is ofzo, want dat is niet zo het heel normaal en gewoon dat jij wel die behoefte hebt. 

Ik hoop dat wat hebt aan mijn verhaal:) 

He ik voel dit ook en beetje alleen ben ik nog niet uit bij mijn vrienden en ze zijn een beetje homophobisch ik ben zelf iets gaan volgen wat ik leuk vind namelijk musical hier heb ik wat queer vrienden gevonden onder ander ook een andere lesbi je kunt ook kijken naar mogelijkheden om andere lhbtq+ jongeren te ontmoeten zoals je gsa of een ontmoetings groep voor lhbtq jongeren ik weet dat dit bestaat maar ik heb er geen in de buurt ps als ik meer ideen heb vertel ik het je 

Groetjes van een mede lesbienne

@Kath 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Reageer