Hallo allemaal
Ik ben een meisje van 14 en ik ben lesbisch. Ik heb veel vrienden die allemaal of hetro of bisexueel zijn, maar toch heb ik het gevoel dat ze mij niet helemaal begrijpen, omdat ze allemaal (gedeeltelijk) op jongens vallen en omdat ik dat niet doe voel ik me soms afgezonderd van mijn vrienden als ze weer over de nieuwe crush '’peer'’ praten ofzo. En als ik praat over een meid die ik leuk vind vinden ze (men hetro vriendinnen vooral) het leuk voor me maar kunnen ze er gewoon niet met even veel enthausiastme over praten. En ik ben een hele fem lesbienne dus je ziet ook niet van 'wow die echt gay' dus ik kan moeilijk vriendinnen maken die lesbisch zijn en dit wel bergrijpen. Ik denk ook best vaak aan sex enzo wat zij allemaal nog niet echt doen en ik wil er graag met iemand over praten maar als ik dit op zou brengen zouden ze doen alsof het heel vies is dus ik zit er een beetje mee. Kan iemand hier misschien aan relaten of een verhaal heeft dat ze eenzamer zijn door hun sexualiteit? ik zou het graag horen!