Skip to main content

Hoi, ik heb hier 7 vragen, je hoef ze niet allemaal te antwoorden. Ik wens je veel plezier en wees jezelf.

Hoe oud ben je?

Wat is je gender?

Welke pronouns gebruik je?

Hoe ben je achtergekomen over je gender?

Heb je tegen iemand verteld over je gender, zo niet aan wie wil je het vertellen?

Wanneer wil je het zeggen aan iemand over je gender?

Stel je voor als je tegen iedereen die wil zeggen gezegd heb, hoe ziet je toekomst eruit rn wat ga je doen dan?

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen en heb ik jullie antwoorden beantwoord?

Hoe oud ben je? 13 jaartjes

Wat is je gender? meisje en ben les(bi)

Welke pronouns gebruik je? zij / haar

Hoe ben je achtergekomen over je gender? doordat ik verkering had met een jongen en tegelijkerijd verlieft werd op een meisje en dat ik niet echt veel love voel voor jongens. ze zijn gewoon aardig en meer niet 

Heb je tegen iemand verteld over je gender, zo niet aan wie wil je het vertellen? mijn vriendinnen en ouders, niet aan klasgenoten want ze zijn letterlijk homofobisch

Wanneer wil je het zeggen aan iemand over je gender? misschien als ik een vriendin zou hebben ofzo ( en dan tegen iedereen zeggen)

Stel je voor als je tegen iedereen die wil zeggen gezegd heb, hoe ziet je toekomst eruit rn wat ga je doen dan?

blij opgelucht verbaast over mezelf dat ik dat zou doen. ik zou mezelf trouwen omdat ik dan zo trots ben 😊

ik hoop dat ik jou geholpen heb!

loevsss van,

nachtbloempje

Hoe oud ben je? ik ben 13 jaar oud

Wat is je gender?  ik ben en voel me een meisje en ik ben bisexual

Welke pronouns gebruik je? zij/haar

Hoe ben je achtergekomen over je gender? ik had echt een hele grote crush op een jongen en plotseling werd ik verliefd op mijn beste vriendin

Heb je tegen iemand verteld over je gender, zo niet aan wie wil je het vertellen? er zijn nu 4 mensen die het weten mijn beste vriendinnen (3 van de 4) en  een meisje uit mijn klas die echt heel aardig is, ik wil het best graag aan een van mijn beste vrienden vertellen maar ik ben elke keer te bang voor wat hij gaat zeggen

Wanneer wil je het zeggen aan iemand over je gender? nog niet zo snel ik moet er zelf ook nog echt aan wennen voordat ik het aan meer mensen wil gaan vertellen

Stel je voor als je tegen iedereen die wil zeggen gezegd heb, hoe ziet je toekomst eruit rn wat ga je doen dan? ik heb werkelijk geen idee 

Hoi, ik heb hier 7 vragen, je hoef ze niet allemaal te antwoorden. Ik wens je veel plezier en wees jezelf.

Hoe oud ben je? 16 

Wat is je gender? Meisje 

Welke pronouns gebruik je? Zij/haar 

Hoe ben je achtergekomen over je gender? Ja, ik vond een meisje erg leuk en ik heb ook met haar gezoend en dat voelde heel fijn en ik had steeds een verliefd gevoel als ik aan haar dacht. 

Heb je tegen iemand verteld over je gender, zo niet aan wie wil je het vertellen? Nee, ik heb daar geen behoefte nog aan. 

Wanneer wil je het zeggen aan iemand over je gender? Geen idee wanneer ik er echt klaar voor ben. 

Stel je voor als je tegen iedereen die wil zeggen gezegd heb, hoe ziet je toekomst eruit rn wat ga je doen dan? Geen idee, niet over nagedacht. 

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen en heb ik jullie antwoorden beantwoord? Ja, zeker weten:) 

Reageer