Vraag

Een trans vriendin

  • 20 May 2022
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Badge

Hoi hoi,

Ik praat nu al een tijdje met een meisje, ze is nu 4 maanden transgender, uit de kast gekomen. Ze staat op de wachtlijst voor een intake (deze duurt 2 jaar) waaruit je transitie begint. Ze slikt dus nog geen hormonen en als helemaal nog geen operaties. Ik denk wel dat ik haar leuk vind, maar ik ben bang dat het niet geaccepteerd wordt door mijn ouders en ook op school niet. Daarnaast is het ook lastig, want zij wordt 18 als ik net 16 ben. Is dat oke of is dat raar. Ik wil dr niet kwijt.
Ik hoor graag antwoorden. Alvast bedankt <3!

Ik ben een jongen van bijna 16


3 reacties

Badge

Hi, 

ik ben zelf een bi meisjes van 15 jaar (bijna 16) die in een relatie zit met een gay meisje van 18. ik zou niet teveel naar leeftijd kijken in dit geval. ik kan mijn situatie natuurlijk niet vergelijken met die van jou maar ik kan je wel advies geven. blijf jezelf, ga niet je eigen gevoelens wegduwen door iemand anders. en natuurlijk wil je dat je ouders en de mensen om je heen je vriendin accepteren dat s maar als ze echt van je houden doen ze dat ook. het is misschien een beetje wennen voor ze dat kan je ze niet kwalijk nemen. als jij haar heel leuk vind zou ik gewoon door met der blijven gaan ongeacht wat iedereen dervan zegt. je bent over 2jaar 18 en dan kan je lekker doen wat je zelf wilt <33

Badge

Hi, 

ik ben zelf een bi meisjes van 15 jaar (bijna 16) die in een relatie zit met een gay meisje van 18. ik zou niet teveel naar leeftijd kijken in dit geval. ik kan mijn situatie natuurlijk niet vergelijken met die van jou maar ik kan je wel advies geven. blijf jezelf, ga niet je eigen gevoelens wegduwen door iemand anders. en natuurlijk wil je dat je ouders en de mensen om je heen je vriendin accepteren dat s maar als ze echt van je houden doen ze dat ook. het is misschien een beetje wennen voor ze dat kan je ze niet kwalijk nemen. als jij haar heel leuk vind zou ik gewoon door met der blijven gaan ongeacht wat iedereen dervan zegt. je bent over 2jaar 18 en dan kan je lekker doen wat je zelf wilt <33

Super bedankt, het helpt zeker en mn zus accepteert het en gaat samen met mij met mijn moeder praten.

 

Reputatie 7
Badge +9

Het is niet raar 

Reageer