Skip to main content
Vraag

Een meisje willen zijn.

  • 13 August 2020
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Hey, mensen

Ik heb een probleem die ik gewoon even wil opschrijven zonder er te veel over na te denken omdat ik me anders gestrest voel.

Ik heb de laatste soms wat problemen gehad met contact met meisjes gewoon omdat ik een jongen ben, want voor jongens ben ik te anders en voor meisjes ben ik gewoon geen meisje waardoor ze zich soms oncomfortabel gaan voelen, ik ben zelfs een keer in resultaat uit een groepje gezet van meisjes met wie ik goed bevriend was aan het einde van het schooljaar, en op die momenten ben ik in mijn hoofd van HOE VEEL MAKELIJKER ZOU HET ZIJN ALS IK EEN MEISJE WAS, ik merk ook op dat meisjes heel anders sociaal met elkaar zijn dan jongens (tenminste op mijn school) , meisjes, zijn gewoon meer, zacht aardig, misschien niet precies dat, maar het is anders, en fijner voor mij, bv meisjes kunnen elkaar een knuffel geven zonder dat het vreemd is, of meisjes die elkaar een knuffel geven als er iets mis is, ik zou dat ook willen, maar ik ben een jongen, een meisje heeft me wel eens een knuffel gegeven, en ik voelde me niet alleen, en het hielp, maar dan kijken mensen altijd naar ons.

Zelfs al zou ik een meisje zijn, van hoe ik er uit, ik voel me niet 100% meisje, bijvoorbeeld voor make-up, of nagellak, en ik denk ook niet helemaal hetzelfde maar ik zou dat zo graag willen!

het is ook dat ik perce een meisje moet zijn, een meisje zijn is voor mij gewoon makkelijker om om te gaan met jongens en meisjes, al zou ik gewoon er tussen in zijn zodat ik nooit meer beoordeeld moet worden om mijn uiterlijk, mijn stem, mijn vorm, IK WIL GEWOON KUNNEN LEVEN ZONDER IK BEOORDEELD WORD WAAR AAN IK NIKS KAN DOEN! als een pure balans zodat ik het zelfde behandeld word, en dat meisjes niet naar mij kijken alsof ik een pedofiel ben!

 

Ik wil gewoon ook met meisjes bevriend kunnen zijn en behandeld worden als een meisje, niet eens dat gewoon een balans voor ietdereen

 

Ik hoop dat iemand me wil begrijpen, en aub, voor jongen, meisjes, trans, non binair, iedereen! Vertel me jouw ervaren met mensen, zodat ik uit jullie ervaring ook kan leren. 

Erg bedankt als je alles heb gelezen.

Groetjes

Lucciaaa

Heey,

Ik ben een meisje en heb soms ook wel het gevoel dat ik een jongen had willen zijn vanwege hoe hun met elkaar omgaan. Ik denk dat je dat gewoon hebt dat je het andere geslacht wik zijn voor bepaalde redenen maar je er niet 100% voor wilt gaan 

Ik kan je niet echt helpen met een oplossing bij mij is het overgegaan misschien gebeurt dat ook wel bij jou

PS. Het ligt eraan ook aan hoe oud je bent meiden vinden het "eng"om met jongens om te gaan op een jonge leeftijd.


Reageer