Vraag

Een meisje blijven? :(

  • 23 October 2022
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Yo, Ik zit al dagen niet lekker in me vel door een probleem. Je hebt zeker al gemerkt dat ik even niet online was hier. Ik keek hier vaak op. Ik zocht dingen vaak op, maar ik had effe geen woorden. 

Ik heb dagen over nagedacht maar ik kom nog steeds niet uit. Zou ik gwn een meisje blijven? Als ik een meisje blijft zou het zo makkelijker zijn. Ik heb ouders die nooit gaat begrijpen wat transgenders betekenen. Ik heb gwn geen zin meer in gezeiken van mijn ouders. Liefs zou ik een jongen zijn, maar dat gaat echt moeilijk.

Mijn ouders zijn allebei hoogbegaafd. Er zijn twee dingen die ze niet tegen kunnen

• Als ik geen zin hebt om te leren of als ik niet leert

• LHBTIQ+

Ik wil ze echt niet teleurstellen...... Ik doe echt hard me best voor hun. Op mijn profielfoto zie je degene die ik wil zijn. 

 

Groetjes Laurens


6 reacties

heyhey!

als ik jou was zou ik het er over hebben met je ouders.. hoe lastig het ook kan zijn. maar je blijft hun kind yk? en als ze je niet respecteren in dat echt hun fout. jij bent wie je bent en je moet zijn wie je wil zijn. 

xoxox

liefs mij🫶🏻

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi @Laurens_  ik ben het eens met @v.0413 . Je beschrijft het hier trouwens heel goed. Zou het helpen als je het opschreef en dan aan je mam of pa laat lezen ? Of heb je bijv een tante of oom die je kunt vertrouwen? Of je bouwt het brengen van je verhaal lamgzaam stukje voor stukje op naar je ouders. Ik hoop dat je een manier vind want dat gun ik jou !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +2

Als mijn ouders eindelijk snappen wat transgenders betekenen zijn we al een week verder 

Het is bij mij altijd : normaal. Mijn ouders willen dat alles normaal is, dus ik moet 'normaal' zijn. Kleding moet meisjesachtige normale kleding zijn. Mijn haar moet normale lengte en normaal uitzien. Dat maakt het zo moeilijk. Ik moet ook een normale meisje😞 zijn.  Wat mijn ouders niet normaal vindt is :  LHBTIQ+ 

Dank je wel voor je reactie 

Reputatie 1
Badge

Hey,

 

Ik weet ookal van mijzelf dat ik bi ben, maar ik weet niet hoe ik mn ouders moet vertellen.

 

K wil hun ook niet teleurstellen

 

X julian:)

Reputatie 4
Badge +3

Heyy @Laurens_ 

ik heb gister tegen mijn ouders vertelt dat ik een jongen wil zijn. Het liefst blijf ik ook gewoon een meisje maar daar voel ik me echt niet mezelf bij. 

De vraag die je aan jezelf moet stellen om jouw vraag te beantwoorden is: zie ik mezelf over een paar jaar als meisje/vrouw of man/jongen?

en je kunt er altijd met je ouders over praten wat je voelt. Begin gewoon simpel met: haaiii mam of pap, ik zou graag een jongen willen zijn…….

succes!!!

-ROBI-

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nu toch niks te doen(Eigenlijk sta er een stapel huiswerk op me te wachten......) dus ga ik effe alle reacties beantwoorden. Op de eerste na. Die heb ik al beantwoord. 

@Julian12 

Ik weet het niet 100% zeker dat ik echt trans bent, maar ik zou echt willen om een jongen te zijn. Maar als het echt, maar echt moet, dan kan ik wel een meisje blijven. Nu ik het nog niet zeker weet vertel ik het nog niet. Als ik het gaat proberen ga ik zeker jou tips gebruiken. 

 

@julianate 

Iemand die in dezelfde situatie zit als ik ! Maar wel sterkte. Ik weet hoe je voelt. Veel succes! Weet je wat je moet doen?  Volg je handtekening! Wees jezelf, Ik zou ook voor je zijn! Klinkt makkie, maar is moeilijk. Het gaat om jou. Niet om jouw ouders. 

 

@Robi12 

zie ik mezelf over een paar jaar als meisje/vrouw of man/jongen?

Het is zo makkelijke vraag die eigenlijk niet makkelijk is. Ik zit in de heden, dus ik kan de toekomst niet voorspellen. Het is een moeilijke vraag. Ik heb geen idee, maar als ik echt moet kiezen zou ik een jongen willen zijn. Ik heb echt genoeg met die meiden dingen. Ik vind altijd leuk als anderen denken dat ik een jongen bent. Hoe heb je het eigenlijk ontdekt? Ik weet het nog niet zeker. En hoe reageerde jouw ouders?

 

-Groetjes Laurens-

Reageer