heyyyyy.
ik ben dus queer en bi en/of lesbisch,
mijn moeders familie is deels homo en transfobisch , best streng gelovig en best seksistisch, dan bedoel ik mijn opa oma, neef en oom in ieder geval.
ik had het met mijn opa, oma, oom, neef over mijn vriendin, die als geslacht een jongen is, ze is geboren als jongen, maar van binnen als gender een meisje is, ze wil als pronous ze en haar. ze reageerden daar niet goed op, en ook over Nikkie de Jager, ook wel bekend als Nikkie tutrials, die net als mijn vriendin een meisje wou zijn en nu vrouw is, dat pakte ze ook niet goed, en dat er vroeger geen mensen zoals hen waren, dat het allemaal door social media komt en mijn nicht van mijn vaders kant ( mijn ouders hebben een echtscheiding en zijn al 7 jaar gescheiden en ze hebben geen contact meer met elkaar, mijn moeders en vaders familie) is lesbisch en heeft een vriendin, en heeft zelfs sinds vrijdag 3 maart ook geregistreert partnerschap. daar had ik het pas erover met mijn oma en zij reageerde daar heel koel op en zei wil ze dan een jongen worden, omdat ze kort haar heeft, en gewoon heel niet geïntereseert. dus ik heb geen idee hoe en of ik het moet vertellen, mijn moeder en stiefvader zijn het gelukkig niet, ze hebben ook lesbische stellen als vrienden, mijn vader weet het en iokay met wat ik ben, en zijn familie ook, alleen weten ze het nog niet. wel een paar nichten en neven. maar moet ik het vertellen? zo ja hoe en wanneer? ik weet het totaal niet namelijk!