Skip to main content

Hi guys! Ik wil dus al langere tijd uit de kast komen, maar ik durf niet. Ik ben bang dat mensen het niet accepteren aangezien er in mijn omgeving heel veel gay haat is. Ik ben bij mijn oude klas uit de kast gekomen, waar ik vervolgens opgewacht werd en heel vaak voor kuthomo ben uitgemaakt. Ik ben bang dat dat weer gaat gebeuren, maar ik ben het zat om steeds te horen te krijgen dat ik echt een stelletje ben met die jongen. Dan wil ik uitschreeuwen IK VAL NIET OP JONGENS!!!! maar dat durf ik niet. Kinderen in mijn klas leren ook hun jongere zusje aan om als gay mensen zoenen kijhard homo te schreeuwen. Ook hoor ik Homo´s moeten dood. Homo betekend op het zelfde geslacht, dus je kan het gebruiken voor jongens en voor meisjes. Ook heb ik 2 docenten die lesbo zijn. 1 heeft ook 2 kinderen en ze gaan haar altijd nadoen. Ik durf niet voor die mevrouw op te komen, omdat ik bang ben dat ik alweer opgewacht word en ermee gepest word. 

Ook iemand in mijn familie is een beetje homofoob. Hij accepteert het echt niet. Ik ging voor de test een gay serie (heartstopper en young royals) kijken in hun omgeving en er werd heel vreemd op gereageerd. 

Wat moet ik in godesnaam doen?

Ik begrijp het helemaal  je ben niet alleenmaar weet het ook echt niet dus als iemand kan helpen alsjeblieft

Reageer