Skip to main content

Okay zo dus, de laatste tijd beb ik her idee dat het me geen lekker gevoel gaf als ik een volledig meisje ofzo word genoemt. En ik heb het idee dat ik veel meer bij de label demi girl goed voelt. Aleen ik hou erg veel van rokjes schattige dingen en ga met de label lesbian. Kan je dan nogsteets demi zijn?

Ik denk het wel. Als jij je demi voelt dan kan je je zo indentifiseren/labelen (of hoe je het ook noemt).


correct me if i am wrong. 

gender staat 100% los van je sexueele aangetroken heid en romantiece aangetroken heid

dus je kan nonbinary zijn en lesbisch/bi/ace/hetro/pan/gay; mtf/demi lesbisch/bi/ace/hetro/pan; ftm/demi gay/bi/ace/hetro/pan enzovoort 


Heyy zoals thomas2005 al zei kan je je als je nonbinair  bent (of demi dus) nog wel identificeren als lesbisch. Lesbisch houd in dat iemand die geen man is valt op een geslacht dat niet man is. Als je denkt demi te zijn kan je dat label ook gewoon eens uitproberen om te kijken of het past.klopt het toch niet? Er zijn nog veel meer genders en het kan goed zijn daar naar te kijken en kijkt wat je dan vind dat past. 


Reageer