Skip to main content

Crossdressen met gendertwijfel

• May 27, 2026
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo, ik ben en jongen en ik zit al een tijdje met een gevoel wat me in de war brengt, ik hou van het passen en dragen van vrouwenkleding, en voel me daar goed in, maar ik durf het alleen geheim te doen. De behoefte om dit openbaar te doen heb ik ook niet echt. ik ben wel hetero, maar als ik vrouwenkleding aan heb voel ik me ook zo. Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die een soortgelijke situatie hebben.

4 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 29, 2026

Ik ben dan wel geen die-hard femboy maar eerder een zachte jongen met lang haar en een meer vrouwelijke dan mannelijke style. Soms doe ik wel eens een rokje of zelfs een jurkje aan (als ik erin pas) maar zonder seksuele bedoelingen (ik word er niet geil van zegmaar). Ik doe het niet meer buiten op straat na slechte ervaring met een stel macho-idioten uit de buurt. 

Gelukkig heb ik een BFF dat een meisje is, en dan nog wel een tomboy, dus zij kleed zich altijd met jongenskleren (muts, hoody, shirts - en geen rokjes, hoge hakken, makeup) zodat we een supergoeie match zijn. Het heeft niks met seks te maken maar we hebben wel een hele goeie en intieme relatie als je dat zo kan noemen. Zij kan natuurlijk wel buiten in die kleren en kan ze altijd dragen, ik moet het bij “verkleed partijtjes” houden. 

Dus: ja er zijn mensen die dit doen. 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 29, 2026

Hoi, het ideale is gewoon kunnen doen wat je zelf fijn vind. Hoe dat heet of welk label daarop geplaatst wordt is onbelangrijk, vind ik. Zelf ben ik biasloos wat betreft kleding. Ik draag regelmatig rokjes en hempjes en net zo makkelijk een stoere outdoor broek of dan weer een lekker kort hot pants broekje.  Favoriet is een van mijn 3 kilts. Ik begrijp zeker dat de buitenwereld meetelt en oordeelt maar als je bijvoorbeeld om te beginnen in je directe omgeving je kleding vrijheid wat "oprekt"  door al wat meer a-typische outfits aan te doen ( wijde shorts of kilt achtig) voel je je misschien steeds comfortabeler om daar een stap verder in te zetten.  Kleding hangt zeker niet samen met een geaardheid.  Mijn vriendin vind het trouwens ook super leuk en mooi als ik draag waar ik me fijn in voel. Ze vindt mij in mijn korte kilt op z'n sexiëst zegt ze vaak 😉😊en die mening vind ik als haar vriendje het belangrijkst. 

Groetjes liefs Tartan X

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 30, 2026

Hoi, ik weet op dit forum al 3 jongens die ook "vrouwen" kleren dragen of in elk geval wat andere mensen vrouwelijk vinden. Rokjes, thigh highs of topjes enzovoort. Het is dus absoluut niet raar ofzo en ik vind het sexy. En als jij je daar fijn in voelt past het bij jou. Eigenlijk bijna jammer dat je het dan beperkt tot thuis 😉

Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 30, 2026

@Tartan16  ik snap je meisje volkomen hoor! Vind hetzelfde 🤭😍