Skip to main content

creep achter me aan

Kianka
Forum|alt.badge.img

Ik weet niet meer wat ik doen….

elke dag zie ik de zelfde meneer in mijn straat naar me staren. 

een keer toen ik me omdraaide om me fiets te pakken en ik was met me vriendin (gf) zei ze tegen me “die man staart naar je billen” ik schrok en wist ik niet wat ik moest doen- ik ben nu bang om van de voorkant naar buiten gaan dus moet ik van de achterkant en zo snel mogelijk weg fietsen- toch altijd wanneer ik in de kamer zit zie ik die meneer aan de andere kant van de straat naar het huis te staren waar ik woon. (zelf ben ik een meisje, denk ik?)

groetjes, K!

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 89 reacties
  • 5 maart 2025

Hoi ​@Kianka ,

Wat naar dat je dit meegemaakt hebt, en wat vervelend dat je je zo onveilig voelt. Je kunt hier ook met De Kindertelefoon over bellen. Dit kan elke dag van 11:00 tot 21.00 uur (0800-0432) of je kunt ook met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Veel sterkte!

Anna(De Kindertelefoon) 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi! Dat klinkt heel erg naar;

Jammer genoeg is kijken niet strafbaar en is daar dus ook niet echt iets aan te doen. Als hij een foto maakt achter de bosjes valt dat voor zover ik weet onder artikel 139f

Ik zou het met je ouder(s) of verzorger(s) over hebben

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen