Skip to main content

Ik wil uit de kast komen als lesbie tegen me moeder binnekort. En ik vroeg me af of als ik op school ben iets als “deze kast is donker, ik ga er wel uit komen. Ma, ik ben lesbie” of zou dat niet goed zien via text? Ik bedoel ik ben al uit naar al mijn vrienden en familie zou een goede volgende stap zijn ig? Gellukig heb ik een online vriendengroep waar geen cishets zijn dus dat is ook wel lekker. Maar iemand enege tips? Of gewoon dingen om het beter te doen? (Btw, mijn moeder weet veel over de lgbtqia+ en is super positiev over het dus dat is in iederigeval goed)

Doen, hopelijk schaam je je er niet voor, want dan wordt het moeilijk, je kan ook effe bi worden, minder extreem, en je kan nog steeds op meiden vallen...


je kan denk ik niet zomaar even bi worden als ze jongens niet  leuk vindt dan is dat gewoon zo, fijn dat je moeder er geen problemen mee heeft. Ik zou het denk ik gewoon in het echt vertellen en niet via een berichtje 

veel succes sillie78:heart:


Ik heb laatst gezegd tegen mijn ouders dat ik denk dat ik nu was. Ik wist niet hoe ik moest beginnen dus ik vroeg heel casual wat is het verschil tussen nu en pan? Toen ze antwoorden zei ik gewoon letterlijk dan ben ik bi. Dat hielp voor mij...


Reageer