Skip to main content
Vraag

bisexueel

• October 2, 2025
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hi allemaal,

Ik ben laatst een beetje in verwarring gebracht. Ik val op jongens, maar ik vind vrouwen ook heel aantrekkelijk. Ik zou denk ik niet zo snel een relatoe aangaan, omdat ik zelf die mannelijke persoonlijkheid heel sexy vind. Maar ik zou bijvoorbeeld veel liever seks hebben met een vrouw, en niet met een man. Betekent dit dat ik bi ben?

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 2, 2025

Niemand is 100% hetero en niemand 100% homo.  Het kan heel goed zijn dat je bi bent en dat is leuk want dat opent veel mogelijkheden.

Ikzelf val zelf ook op jongens en ben dol op seks met vriendje en zou best wel eens willen vrijen met een meisje, dat lijkt me heel opwindend.  Dat ik een beetje bi ben, maakt me niets uit.

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 2, 2025

Hoi ​@Paardenfan123

Ik ben zelf ook Bi, maar ik heb niet prc dezelfde gevoelens gehad.

Dat je vrouwen aantrekkelijk vindt, dat kan een teken zijn. Heb je ooit eens een (kleine) crush gehad op een vrouw? 

Probeer goed over je seksualiteit te denken, en doe wat dat betreft ook zelftests, maar die laten meestal zien wat jij wilt. Maar, dit kan je zekerheid versterken over je seksualiteit.

Er zijn ook nog heel veel andere seksualiteiten, zoek ze eens op!

Ik wens je alvast heel veel succes met het vinden van de juiste seksualuteit!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 3, 2025

Ik heb het juist andersom. Ik zie mezelf in een relatie met zowel een man als een vrouw. Maar op sexueel gebied alleen met een man, op een of andere manier. Maar indd, ik ben ook bi...

xx liefs Wolf 🐺