Skip to main content

Hallo,

Ik heb lang getwijfeld om iets te posten… Ik ben een meisje en ben nu 16 jaar, en ik twijfel over of ik nu biseksueel ben of niet. Ik heb al veel op het forum rondgekeken maar ik struggle nog steeds. Ik ben er altijd van uitgegaan dat ik verliefd zou worden op een jongen. Maar op mijn 12 jaar ongeveer had ik de beste vriendin ooit en we waren echt twee handen op 1 buik, we zijden zo vaak dezelfde dingen op hetzelfde moment dat het gwn creepy was😄 Maar dan sprong er een knop in mij om en begon ik zo heel nerveus te worden wanneer ik bij haar was en ik dacht dan dat ik verliefd was op haar. Maar ik wou dit niet, wat we hadden was geweldig en ik vind het zo kak dat die gedachten er ineens bijkwamen. En ik wou deze gedachte, van gay? Bi? niet. Ik heb er nooit aan gedacht en toen wel. Eerst zei ik mezelf dat dit gwn was omdat ik nooit zo een goede vriendin had gehad en dat het daarom was dat ik me zo voelde maar wanneer het bleef wist k t ni meer. En ik begon haar denk ik verder weg te duwen gwn zodat dat gevoel zou weggaan maar dit was niet het geval en kijk nu zit ik hier te typen want ik ben nog steeds geen stap verder. Op den duur vond ik het niet meer zo leuk om met haar rond te hangen want ook zei deed brutaler tegen mij ofzo, ik weet t niet ik vond haar niet meer zo leuk maar ik voelde daarnaast nog steeds dat gevoel. En nu ben ik 16 en is het gevoel wel al wat afgenomen. We zijn nog steeds beste vrienden maar soms wil ik gewoon niet meer met haar omgaan, het is cru om te zeggen maar toch is het zo. Ik denk nu nog wel veel na over of dat ik bi ben of niet want ik vind jongens nog steeds aantrekkelijk en leuk maar ik kijk nu ook vaker naar hoe meisjes eruit zien. Ik weet dat als ik vertel aan mijn vrienden en familie dat ik bi ben, dat ze dat gaan respecteren maar toch heb ik zoveel schrik want het voelt alsof als ik dat gezegd heb, er geen weg terug is.  Ik ben er niet klaar voor om het te zeggen maar ik voel me zo slecht van binnen  dat ik het er gewoon uit wil, maar ik kan het niet! En ik vroeg me af of er iemand tips had...of zijn/haar ervaring hierbij kan delen of iemand die in een soortgelijke situatie zit.

 

PS: Als je al tot hier hebt gelezen ben ik super blij. Ik weet dat het een lange tekst is maar ik ben blij dat je de moeite nam om tot hier te lezen.

Hallo, nou heb ik hier zelf geen ervaring in maar ik raad je aan om jezelf wat tijd de geven om te ontdekken. Een labeltje op alles plakken kan soms voelen alsof je niet meer terug kan. Het is vast naar om niet te weten hoe je je voelt en waarom maar ik raad je aan om echt te wachten tot dat je er zelf klaar voor bent.  Ik had een vriend die mij vertelde dat hij niet hetero was en het duurde twee jaar voordat hij dat aan iedereen vertelde. Ik hoop dat je je steeds beter voelt met de tijd!

ik hoop dat je er uit komt xx

 


Hallo, nou heb ik hier zelf geen ervaring in maar ik raad je aan om jezelf wat tijd de geven om te ontdekken. Een labeltje op alles plakken kan soms voelen alsof je niet meer terug kan. Het is vast naar om niet te weten hoe je je voelt en waarom maar ik raad je aan om echt te wachten tot dat je er zelf klaar voor bent.  Ik had een vriend die mij vertelde dat hij niet hetero was en het duurde twee jaar voordat hij dat aan iedereen vertelde. Ik hoop dat je je steeds beter voelt met de tijd!

ik hoop dat je er uit komt xx

 

Dankje! Je kunt niet geloven hoe blij ik ben dat je naar m’n verhaal hebt geluisterd!


Ik zit zelf in de experimenteerfase. Reactie aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6.

 


-onnodige quote verwijderd-

Hey ik heb dezelfde situatie alleen ik ben nu 12 en een meisje. ik weet van mezelf dat ik bi ben alleen ik weet niet hoe ik het moet vertellen en ik ben bang dat als ik het gezecht heb en ik mis toch niet bi dat er geen uitweg is. Ik heb het aan een familielid verteld en alles uitgelegd. Als ik me kut voel en bang ben ga ik naar die gene toe en dan kletsen we. Mischien is dat een oplossing voor jou? Ik hoop dat ik je hier mee help. 

Knuffels

 


-onnodige quote verwijderd-

Hey ik heb dezelfde situatie alleen ik ben nu 12 en een meisje. ik weet van mezelf dat ik bi ben alleen ik weet niet hoe ik het moet vertellen en ik ben bang dat als ik het gezecht heb en ik mis toch niet bi dat er geen uitweg is. Ik heb het aan een familielid verteld en alles uitgelegd. Als ik me kut voel en bang ben ga ik naar die gene toe en dan kletsen we. Mischien is dat een oplossing voor jou? Ik hoop dat ik je hier mee help. 

Knuffels

 

Heyyy,

Ja dat is een goed idee. Ik wil het zelf wel vertellen aan een nicht van mij (lesbisch) omdat zij dat wrs wel zou begrijpen maar ik krijg de kans niet. Ik werk eraan ;) 


Reageer