Vraag

Biseksueel of homoseksueel?

  • 4 February 2021
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo,

Ik ben 13 jaar oud en ik kwam een paar jaar geleden achter dat ik jongens aantrekkelijk vindt. Ik heb nu twijfels of ik biseksueel ben aangezien ik nog meisjes aantrekkelijk vind. Mijn twijfel is dat het van meisjes leuk vinden een fase is en dat ik in de toekomst alleen jongens aantrekkelijk vind. Voor de duidelijkheid ik ben een jongen. Ik vraag u om dit serieus te nemen want ik heb het moeilijk hiermee.

Alvast bedankt.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Het zou natuurlijk beide kunnen. Je zou het beste gewoon af kunnen wachten, en wat maakt het eigenlijk uit of je nou bi of homo bent?

Hey hoi, 

Ben zelf biseksueel en dat duurde eventjes voordat ik het realizeerde. Ik dacht zelf een paar jaar gewoon meisjes leuk te vinden maar blijkt toch dat ik voor beide ga. Het beste wat ik je kan zeggen is gewoon je tijd nemen en kijken waar je jezelf comfortabel voelt. Identiteit is een lastig iets en ik heb persoonlijk gemerkt om alleen mezelf het leven lastiger te maken om me er teveel over te stressen. Wat goed voelt, voelt goed; daar kom je vanzelf wel achter. 

heel veel steun gewenst!! :) 

Reputatie 2
Badge +1

Hartstikke bedankt! Het heeft me geholpen:)

Reputatie 5
Badge +5

hetro,homo of bi, het is allemaal oke, ik hoop dat je via het forum anderen kan helpen en daarbij ook zelf je eigen aantrekkingskracht vind… op het moment dat ik dit schreef heb je al 37 mensen geholpen ga zo door :-)

Reageer