Vraag

Biseksueel maar bang om uit de kast te komen

  • 15 February 2021
  • 6 reacties
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyyy ik ben een meisje van bijna 16 en ik ben biseksueel maar ik ben ontzettend bang om uit de kast te komen. Ik ben wel al uit voor mijn beste vriendin die mij helemaal suport maar voor de rest van mijn omgeving durf ik het echt niet. Daar komt ook nog bij dat ik verliefd ben op  mijn andere beste vriendin die lesbisch is maar zij weet nog nii dat ik bi ben en om een of andere ben ik ook doodsbang het haar te vertellen terwijl ik 100% zeker ben dat het haar niet uit maakt. Heeft iemand tips?


6 reacties

Hey ik zal het gewoon vertellen want je bent zoals je bent en als mensen dat niet accepteren wat ik niet denk dat dat zo is dan is dat hun probleem en niet die van jou toch? 🌈

Groetjes Sas

 

Love Is Love 🏳️‍🌈💕

 

Badge

Hii, 

Ik snap dat het heel spannend is om te vertellen maar ik denk dat je bij je andere beste vriendin echt niet bang hoeft te zijn om het te vertellen aangezien ze zelf ook bij de LHBTQ+ community hoort. Je hoeft het natuurlijk ook nu nog niet te vertellen, je hebt nog genoeg tijd om er nog even over na te denken of om gewoon de moed te vinden om het te vertellen.  Ik ben zelf biseksueel en vond het ook heel moeilijk om het mijn omgeving te vertellen maar uiteindelijk is het goed gekomen en er waren echt maar een paar mensen die het raar vonden of gek reageerden maar die zijn er altijd wel. Bedenk je maar gewoon dat je trots mag zijn op wie je bent. Love is love:)

Robyn

Hey ik zal het gewoon vertellen want je bent zoals je bent en als mensen dat niet accepteren wat ik niet denk dat dat zo is dan is dat hun probleem en niet die van jou toch? 🌈

Groetjes Sas

 

Ja je hebt eigelijk gelijk bedankt💕

Hii, 

Ik snap dat het heel spannend is om te vertellen maar ik denk dat je bij je andere beste vriendin echt niet bang hoeft te zijn om het te vertellen aangezien ze zelf ook bij de LHBTQ+ community hoort. Je hoeft het natuurlijk ook nu nog niet te vertellen, je hebt nog genoeg tijd om er nog even over na te denken of om gewoon de moed te vinden om het te vertellen.  Ik ben zelf biseksueel en vond het ook heel moeilijk om het mijn omgeving te vertellen maar uiteindelijk is het goed gekomen en er waren echt maar een paar mensen die het raar vonden of gek reageerden maar die zijn er altijd wel. Bedenk je maar gewoon dat je trots mag zijn op wie je bent. Love is love:)

Robyn

Ik denk inderdaad dat ik het mijn vriendin binnenkort ga vertellen maar de rest van mijn omgeving weet ik het nog niet. Ik heb het al zo vaak willen zeggen maar op het moment dat ik het wil vertellen durf ik niet meer maar dan wacht ik inderdaad nog wel af totdat ik alle moed bij elkaar heb verzameld om het gewoon te zeggen zonder af te haken bedankt voor je bericht 💕

super lastig die situatie . als ik jou schoenen stond had ik het ook lastig gevonden. ik denk wel dat je het gewoon moet vertellen. hoe langer je wacht hoe moeilijker het misschien word? niet lullig bedoelt :). ik zou het misschien eerst aan je directe omgeving vertellen dus dierbare en als dat goed is gegaan kan je het altijd nog helemaal open gooien. en neem de tijd het is jou ding en je bepaalt zelf of het goed voelt of niet/

 

you go girl 

ik geloof in je 

en wees jezelf en als mensen jou niet accepteren omdat je toevallig niet op jongens valt zijn ze het niet waard om jou vriend / vriendin te zijn :kissing_heart:

Reageer