Vraag

Biseksueel drama thuis

  • 16 April 2023
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben biseksueel, maar ik ben een keer bij me ouders uit de kast gekomen alleen we hebben het er niet vaak over. Eigenlijk gewoon nooit.

Mijn ouders zeiden op de avond dat ik uit de kast kwam dat ze het al wisten. Ik voel me steeds meerder aangetrokken door jongens en meer door meiden toen ik er laatst weer over begon zeiden me ouders dat ik een meeloper ben dat ik daarom biseksueel ben. En dat ik omdat ik alleen gay vrienden heb en trans dat ik daardoor bi word. Ik voel me hier zo niet prettig bij dat ik lieg tegen me ouders over dat ik bepaalde jongens leuk vind terwijl dat niet zo is.

Ik vind het echt lastig om hierover te praten met ze. Ze maken de hele dag lastige en vervelende opmerkingen over hoe ik mijn gedraag en wie ik ben. Ik weet ook gewoon echt niet meer wat ik hiermee  aan kan doen want als ik erover begin ben ik weer die ene meeloper die alles doet wat der vrienden ook doen.

Hebben jullie tips?

 

Reactie is door De Kindertelefoon aangepast n.a.v. forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

hoi! , je kan je ouders het rustig en gedetailieerd uitleggen dat het gewoon zo is en dat je het niet fijn vind dat ze die opmerkingen maken . maar trek je er niet te veel van aan want je bent zeker geen meeloper ofzo dus hoef je je daar echt niet slecht door te voelen . je bent gewoon wie je bent <3

Reageer