Skip to main content
Vraag

Biseksueel

• April 2, 2025
  • 7 reacties
  • 243 Bekeken

Animos
Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal, ik ben bisexual, denk ik, en zit in de 2de. Ik zit op het gym en ze hebben dus ook een organisatie op onze school voor de LGBTQ+ community, waar ik graag bij zou willen. Ik durf er alleen niet heen, omdat ik bang ben dat mensen me raar zouden vinden. Als je tips hebt, let me know...

7 reacties

Haud machina sum
Forum|alt.badge.img+1

Hoi

ik stool in de 2e in gym en mijn school heeft een GSA waar ik in zit. Ik snap dat het eng lijkt om in zo’n club te zitten zeker als je klasgenoten actief allerlei smaken van phobisch zijn. Maar eerlijk boeit het andere mensen niet echt (en anderen hoeven het niet perse te weten). Het is wel leuk om  in een GSA te zitten en je kan ook gewoon kijken of je het leuk vindt. Mijn tip doe het gewoon. 

Animos
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 21, 2025

​@Haud machina sum 

Dankjewel!

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyyy anoniem 1305 hierzo je bent niet raar en vind iemand dat je wel raar bent dan zijn hun raar en als iemand je laat denken dat je raar bent dan zijn hun gewoon raar oke? (oh vraagje hoe weet je dat je bi ben ik denk zelf dat ik dat ook ben aleen weet niet zeker zit ook in 2e btw)

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 13, 2025

Het lijkt me juist de club waar je je thuis kunt voelen en jezelf kunt zijn.

Dus ja ik zou je aanraden hier gebruik van te maken. Je bent wat je bent en biseksueel zijn is gewoon heel normaal; dat ben ik ook. Ik noem me alleen vaak lesbisch omdat ik voornamelijk op meisjes val (80/20%).

Animos
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 1, 2026

@anoniem1305 Sorry voor de late reactie, ik kwam erachter omdat ik zo wel meisjes als jongens leuk ging vinden. Ik heb soms gedacht dat ik lesbisch ben, maar ook gedacht dat ik hetero ben. Hoef je niet in hokjes te plaatsen, vind gewoon de mensen leuk die je leuk vind. Je kan je zelf ook queer noemen, zodat je minder in een hokje zit!!

iwannaseeyoudance
Forum|alt.badge.img

Ik zit ook op het gymnasium en ben bi en ik ga af en toe naar de GSA. Ze gaan je daar waarschijnlijk niet raar vinden , hoor. Bij ons is het hartstikke gezellig, bij jou vast ook :)

Dailyrantgirl13
Forum|alt.badge.img

hoi! misschien heb je in een buurthuis ofz ook een gsa. op miin school hebben we helaas geen gsa. wat ik stom vind…. maar gelukkig heb jij er wel een. misschien kun je er als je klasgenoten weg  zijn heen zodat ze het niet merken