Vraag

biseksueel???!

  • 25 January 2021
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey daar, ik heb advies nodig

Ik dacht altijd dat ik straight was 100% 

Maar nu weet ik het effe niet meer. 

Heel mijn leven lang ben ik alleen verliefd gweest op jongens en ik

Heb ook al 2 keer een relatie gehad met een jongen (op de basisschool) 

Die stelden niet zoveel voor. Nu ben ik dertien en ik merk dat ik de laatste tijd veel meer naar meisjes kijk

en fantaseer over een relatie met 1. Vroeger toen ik masturbeerde dacht ik altijd aan jongens

En BDSM stuff enzo en dan kwam ik heel snel. Maar nu denk ik toch meer aan meisjes en is het veel heviger en sneller. Ik fantaseer over geslachtgemeenschap met een meisje en gewoon zoenen en elkaars lichaam verkennen enzo. En nu ben ik helemaal in de war over mijn sexual preference. Ben ik bi of niet. Ergens wil ik het niet zijn want mijn familie is heel erg streng daarin ook in mijn cultuur ik zou niet eens willen weten wat men ouders me aan zouden doen als ik aankwam met een meisje.  Maar ergens lijkt het me ook supercool en ik wordt helemaal aroused als ik er maar aan denk.

Ik heb advies nodig wat moet ik doen om het zeker te weten, 

En als ik het ben wat moet ik dan doen.

Groet

Confuzion


2 reacties

Heyy

In de puberteit zijn er veel jongens en meisjes die twijfelen, ook zoals je zegt door interesse in hetzelfde geslacht. Dit hoeft niet per se homo/biseksualiteit te zijn. Het is normaal om geïnteresseerd te zijn in (in jouw geval) andere meisjes. Dat hoort een beetje bij puberteit denk ik. Pas als je verliefd wordt op een meisje dat je echt kan spreken over geaardheid.

Badge

heyhey!! Het is super gewoonlijk om op zo’n leeftijd te twijfelen aan je seksualiteit. Ik snap dat het lastig is als je met zoveel vragen rondloopt maar plak niet al te snel een label op jezelf. Liever vandaag straight en morgen bi dan je hele leven denken dat je iets bent maar je dat niet bent. Neem vooral de tijd om het te ontdekken en wees geduldig. Praat er met mensen over die je zeker vertrouwd maar laat je niks wijsmaken want uiteindelijk kan alleen jij beslissen wie je bent.

Reageer